Apple ima probleme sa Vision Pro naočarima, smanjuje obim proizvodnje

Nove insajderske informacije ukazuju da su uz cenu, proizvodni problemi još jedan dodatak koji ometa i planirani obim proizvodnje Apple Vision Pro naočara

Apple ima probleme sa Vision Pro naočarima, smanjuje obim proizvodnje

Nakon zvaničnog predstavljanja Apple Vision Pro naočara mešovite realnosti na WWDC konferenciji po ceni od “samo” 3.499 dolara, planirani obim proizvodnje je sa skoro milion pao na manje od pola miliona komada AR/VR naočara. Sada i proizvodni problemi onemogućavaju prvobitni planirani cilj prodaje od skoro milion naočara, piše The Financial Times.

Prema izveštaju finansijskog magazina, dvostruki 4K mikro-OLED ekrani i sočiva su navodno u korenu problema, pa bi Apple zbog toga, umesto otprilike planiranih milion komada, mogao da proizvede samo 400 hiljada naočara.

Ranije se pojavila informacija da će zbog jako visoke cene novog Apple proizvoda, kompanija morati da sreže proizvodnju na čak manje od sto hiljada AR/VR naočara, što bi bio ogroman pad u očekivanjima, kako je tada objavio izveštaj kompanije TrendForce.

S obzirom na to da je ovo još jedna informacija koja ukazuje na veliki pad, prvo u proizvodnji, a samim tim i u prodaji, izgleda da je Apple zaista preterao sa svojim prvobitnim ambicijama u sred ekonomske krize. U poređenju sa ostalim uređajima kompanije, kao što je iPhone, to je zaista ogromni pad jer se telefoni, na primer, svake godine prodaju u broju od oko 200 miliona.

Možda je ambicija sa sočivima koje se nalaze u Apple naočarima mešovite realnosti koje navodno pružaju 23 miliona piksela, kao i sa unutrašnjim IR kamerama i LED svetlima ipak bila previše u ovom trenutku.

Ipak, tehnološki gigant možda i uspe da se izvuče iz već očiglednog problema, ukoliko dovede više proizvodnih partnera, a do tada su planovi za jeftinije Vision Pro naočare odloženi.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi