Yettelova korisnička baza porasla je za dva odsto u odnosu na prethodnu godinu. Kompanija je, prema RATEL-u, vodeći mobilni operator kada govorimo o tržišnom udelu u prihodima, sa 36,85 odsto u 2021. godini. Yettel Svaki dan i Yettel Petak imaju više od pola miliona korisnika, a Yettel Aplikacija 1,3 miliona jedinstvenih mesečnih korisnika, sa godišnjim rastom od tri odsto.
Nakon skoro godinu dana, vidimo da korisnici vole Yettel, možda čak i više nego prethodni brend. Opravdali smo poverenje koje imaju u nas, što nam pokazuje i rast korisničke baze od dva odsto u odnosu na prošlu godinu, dok nam je učešće u broju korisnika 33 odsto, rekao je Majk Mišel, generalni direktor Yettela.
Krajem 2021. godine, kompanija je lansirala Hipernet, kompletan portfolio usluga za domaćinstva, čime je postala jedan od dva operatora na tržištu koji imaju sveobuhvatnu ponudu fiksne, mobilne telefonije, kućnog interneta i TV. Nakon godinu dana, Hipernet ima gotovo 50 hiljada korisnika, i tim od 600 ljudi koji radi na razvoju i implementaciji.
U 2022. godini, PPF grupa investirala je više od 70 miliona evra kroz Yettel i CETIN, a planira da u 2023. investira još više, imajući u vidu projekte koji je očekuju u narednom periodu.
Zajedno sa korisnicima, Yettel je reciklirao više od 350 hiljada uređaja, ili 27 tona elektronskog otpada. Cilj je milion recikliranih uređaja do 2025. godine. U 2022. godini kompanija je postavila ESG strategiju na nivou PPF Telekom Grupe, kao i konkretnu strategiju za Srbiju, koja sadrži čitav niz ciljeva koja se odnose na smanjenje uticaja na životnu sredinu i ubrzanje tehnološkog napretka.
Kompanija Yettel zabeležila je rekordni prenos podataka u novogodišnjoj noći, kada je razmenjeno 385,73 TB podataka, što je 30 odsto više u odnosu na prošlu godinu.
U Srbiji, jedan od ciljeva Yettela je da prikupi i reciklira 50 odsto više elektronskog otpada i smanji upotrebu papira i plastike za najmanje 20 odsto do 2028. godine.
PR saopštenje