Brojke pokazuju da je u periodu od oktobra do decembra isporučeno 50 miliona uređaja, što je ozbiljnih 18% pada – najviše otkad se beleže podaci i analiziraju nosivi uređaji (Q1 2020.).
Svih pet giganata – Apple, Xiaomi, Huawei, Samsung i Google su zabeležile pad isporuka, kada se porede kvartali na godišnjem nivou, a samo Apple je u plusu kada se računaju brojke za celu godinu.
Canalys je naveo da je „izazovno makroekonomsko okruženje u Q4” glavni razlog za sveopšti pad. Apple je ostao lider, jer je njihov pametni sat podrazumevani izbor za sve iPhone korisnike, dok je Google uspeo da ostane na drugom mestu zahvaljujući Pikel Watch, uprkos padu Fitbit uređaja za 25%.
Canalys deli nosive uređaje u tri kategorije – bazične narukvice, bazični sat i pametni sat. Ono što treba napomenuti je da, iako ova podela ima smisla, razlike između ovih uređaja postaju sve manje sa svakim novim uređajem. Canalys je predviđao da će pametni satovi rasti za oko 10%; međutim, pad interesovanja za osnovne bendove je uticao da tržište nosivih uređaja zabeleži skroman rast od 2%.
Nema komentara 😞
Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!
Pridruži se diskusiji