Strani brendovi gube trku s domaćim na kineskom tržištu mobilnih telefona

Prodaja stranih pametnih telefona u Kini pala je za 44,25% u oktobru, pokazuje CAICT. Dok Apple odlaže AI funkcije na kineskom, domaći brendovi jačaju svoju poziciju

Strani brendovi gube trku s domaćim na kineskom tržištu mobilnih telefona

Prema podacima kineske Akademije za informacione i komunikacione tehnologije (CAICT) objavljenim u sredu, prodaja pametnih telefona stranih brendova, uključujući Apple iPhone, opala je za 44,25% u odnosu na isti period prošle godine.

Proračuni zasnovani na podacima CAICT-a pokazuju da je prodaja stranih telefona u Kini smanjena na 6,22 miliona jedinica u oktobru, sa 11,149 miliona jedinica koliko je prodato u istom mesecu prethodne godine.

Kao najveći strani proizvođač telefona na kineskom tržištu, učinak kompanije Apple ima značajan uticaj na ukupne podatke o prodaji stranih brendova u zemlji. Apple je u septembru lansirao svoje iPhone 16 modele, ali široko promovisana AI funkcija na kineskom jeziku biće dostupna tek naredne godine. Kompanija još nije objavila ko će biti njen AI partner za kinesko tržište.

Rast ukupne prodaje telefona u Kini

Uprkos padu prodaje stranih brendova, ukupna prodaja telefona u Kini porasla je za 1,8% u oktobru, dostigavši 29,67 miliona jedinica, prema podacima CAICT-a. Ovo ukazuje na to da domaći brendovi nastavljaju da jačaju svoju poziciju na tržištu.

Pad prodaje stranih pametnih telefona dolazi u vreme kada kineski potrošači sve više preferiraju domaće brendove koji nude konkurentne tehnologije i cene. Analitičari navode da je konkurencija na kineskom tržištu izuzetno intenzivna, što predstavlja izazov za strane kompanije kao što je Apple.

 

Budućnost stranih brendova na kineskom tržištu

Stručnjaci smatraju da će strani proizvođači morati da prilagode svoje strategije kako bi zadržali ili povećali svoj udeo na kineskom tržištu. Uvođenje naprednih funkcija prilagođenih kineskim potrošačima, kao što su lokalizovane AI usluge, može biti ključni faktor u narednom periodu.

Dok Apple radi na integraciji AI funkcija na kineskom jeziku i traži lokalnog partnera, ostaje da se vidi kako će to uticati na prodaju u budućnosti. Kinesko tržište ostaje jedno od najvažnijih za globalne proizvođače pametnih telefona, uprkos izazovima s kojima se suočavaju, piše Finance Yahoo.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi