AMD FLM meri vreme potrebno da se pokret miša prevede u novi frejm na ekranu, pružajući uvid u realne performanse sistema. Ovaj alat je posebno namenjen naprednim gejmerima, naprednim korisnicima i razvojnim programerima igara koji žele da optimizuju kašnjenje čitavog PC sistema ili smanje ulazno kašnjenje.
Ako ste novi u merenju latencije frejmova, ona se obično koristi online za približno merenje ulaznog kašnjenja merenjem kašnjenja od pritiska dugmeta do piksela.
Ranije se ovo radilo pomoću specijalnih kamera, miša i FPS igre. Kamera bi snimila trenutak kada je miš kliknut, a vi biste brojali frejmove dok se bljesak pucnja iz cevi ili druga reakcija na ekranu ne pojavi.
Najlakši način kako da izmerite i smanjite brzinu odziva gejming računara
Ovaj alat ne zahteva specijalnu opremu i radi sa bilo kojim AMD, Nvidia ili Intel GPU-om koji podržava DirectX 11 ili novije verzije. Za snimanje podataka, AMD GPU-ovi koriste Advanced Media Framework ili AMF kodek, dok ostali GPU-ovi koriste DirectX Graphics Infrastructure ili DXGI kodek. FLM može generisati detaljnu statistiku latencije i efektivnog broja frejmova po sekundi, koje mogu da s eizvezu u vidu CSV fajlova za dalju analizu podataka.
FLM meri latenciju kontinuiranim snimanjem frejmova i poređenjem svakog sa prethodnim u odabranom regionu frejma. Zatim generiše događaj pomeranja miša koristeći standardnu Windows funkcionalnost i čeka da se sadržaj frejma promeni. Vreme između pomeranja miša i detektovane promene frejma, beleži se kao latencija ili kašnjenje.
Da bi se postigla što verodostojnija vrednost, prosečna vrednost od 16 merenja latencije se koristi po redu, ali se može koristiti više merenja za veću preciznost. Pošto FLM ne zahteva bljesak pucnja iz cevi oružja u igri za merenje latencije, omogućava brza, ponovljena merenja bez brige o nestanku municije, omogućavajući aplikaciji da autonomno prikuplja neograničen broj uzoraka za veću tačnost.
Softver takođe nudi određeni nivo prilagđavanja, omogućavajući korisnicima da mere latenciju na osnovu pokreta miša ili klikova. Korisnici mogu sami naznačiti regione za snimanje frejmova i čak birati između malih uzoraka, kontinuiranog prikupljanja ili konstantnog merenja. Takođe podržava tehnologiju generisanja frejmova, iako nije jasno da li je kompatibilan sa svim igrama koje podržavaju najnovije FSR 3 ili DLSS 3, prenosi Digitaltrends.
FLM je dostupan za besplatno preuzimanje za korisnike Windows 10 i 11 putem GPU Open ili zvanične GitHub baze.
Dobra stvar. Mada i onaj stari Mouse tester završava posao.