Na nedavnom događaju “State of Unreal” u Orlandu, Epic Games je pomerio granice kreativnosti u gejming industriji, predstavivši najnovije inovacije u Unreal Engine okruženju. Ključni trenutak događaja bio je zajednički tehnički demo sa CD Projekt Red, koji je otkrio tehnologiju iza buduće igre Witcher 4 i to sve prikazano u realnom vremenu na PlayStation 5 sa 60 fps i ray tracingom.
Tehnički demo prati Ciri dok istražuje regiju Kovir, prikazujući snagu nove funkcije Fast Geometry Streaming i ML Deformer efekata, dok će Nanite Foliage, prikazana u demo sceni, biti deo nadolazeće verzije UE 5.7.
Unreal Engine 5.6: otvoreni svetovi i animacije iz samog endžina
UE 5.6 sada omogućava kreiranje ogromnih, vizuelno bogatih svetova koji funkcionišu glatko na konzolama nove generacije i mobilnim uređajima. Najveći napredak je uklanjanje potrebe za DCC alatima prilikom animacije, sve se može raditi direktno unutar endžina, što štedi vreme i povećava produktivnost.
MetaHuman 5.6: digitalni ljudi nove generacije
MetaHuman platforma je konačno izašla iz faze Early Access i integrisana je u Unreal Engine. Novi sistem omogućava kreiranje likova sa izuzetnom preciznošću, uključujući detalje na licu, telu i odeći. MetaHuman Animator omogućava generisanje animacija iz video snimaka ili zvuka u realnom vremenu, dok nova integracija sa Fab Marketplace-om dodatno olakšava rad kreatorima.
Unreal Editor for Fortnite (UEFN): AI NPC-jevi, LEGO svetovi i ekskluzivni IP naslovi
UEFN je postao centar za korisnički generisan sadržaj u Fortnite univerzumu. Do sada je isplaćeno 722 miliona dolara kreatorima, a preko 11 milijardi sati je provedeno na 260.000 “ostrva” koje su oni kreirali.
Od 17. juna, korisnici će moći da kreiraju LEGO svetove pomoću Brick Editora. U junu i julu stižu i IP naslovi poput Squid Game, Avatar: The Last Airbender i Star Wars. Tokom Galaktičke sezone u Fortnite Battle Royale-u, prikazan je Darth Vader NPC koji koristi konverzacionu AI – tehnologiju koju će moći da koriste svi kreatori pomoću novog “Persona Device”.
Takođe, uveden je i “Epic Developer Assistant”, AI alat koji pomaže u pisanju Verse koda za UEFN projekte. Tu je i Scene Graph, novi sistem za organizaciju scene u editoru i realnom vremenu, koji će transformisati dizajn ostrva i mehanike igre.
RealityScan 2.0 i Fab integracija
RealityScan 2.0 dolazi uskoro i donosi podršku za AI maskiranje, preciznije poravnanje slika i obradu podataka iz vazdušnih laserskih skenera. Fab će uskoro biti deo Epic Games Launchera, a kroz integraciju sa firmom Loci dolaze AI alati za automatsko tagovanje i semantičko pretraživanje asseta.
Epic Games Store: novi modeli monetizacije i rast mobilne baze
Epic Games Store je do sada isplatio preko 2,1 milijardu dolara partnerima, a na mobilnim uređajima beleži 40 miliona instalacija, s ciljem da do kraja 2025. dostigne 70 miliona. Novi model prihoda predviđa 0% provizije za prvih milion dolara, potom 12%. Naslovi poput Mongil: Star Dive dolaze ekskluzivno na Epic Store, a uvode se i opcije poput pre-load funkcije u septembru i gifting sistema za praznike. Samostalno izdavanje igara na Android i iOS stiže u trećem kvartalu 2025, prenosi Venturebeat.
Nema komentara 😞
Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!
Pridruži se diskusiji