Epic Games otkriva budućnost gejminga: Witcher 4 demo, Unreal Engine 5.6 i AI alati za Fortnite u fokusu

Na događaju State of Unreal u Orlandu, Epic Games je predstavio moćne novitete – Witcher 4 tehnički demo, Unreal Engine 5.6, MetaHuman 5.6 i AI alate za kreatore u Fortnite univerzumu

Epic Games otkriva budućnost gejminga: Witcher 4 demo, Unreal Engine 5.6 i AI alati za Fortnite u fokusu

Na nedavnom događaju “State of Unreal” u Orlandu, Epic Games je pomerio granice kreativnosti u gejming industriji, predstavivši najnovije inovacije u Unreal Engine okruženju. Ključni trenutak događaja bio je zajednički tehnički demo sa CD Projekt Red, koji je otkrio tehnologiju iza buduće igre Witcher 4 i to sve prikazano u realnom vremenu na PlayStation 5 sa 60 fps i ray tracingom.

Tehnički demo prati Ciri dok istražuje regiju Kovir, prikazujući snagu nove funkcije Fast Geometry Streaming i ML Deformer efekata, dok će Nanite Foliage, prikazana u demo sceni, biti deo nadolazeće verzije UE 5.7.

Unreal Engine 5.6: otvoreni svetovi i animacije iz samog endžina

UE 5.6 sada omogućava kreiranje ogromnih, vizuelno bogatih svetova koji funkcionišu glatko na konzolama nove generacije i mobilnim uređajima. Najveći napredak je uklanjanje potrebe za DCC alatima prilikom animacije, sve se može raditi direktno unutar endžina, što štedi vreme i povećava produktivnost.

Prijavi se na nedeljni Benchmark newsletter
Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

MetaHuman 5.6: digitalni ljudi nove generacije

MetaHuman platforma je konačno izašla iz faze Early Access i integrisana je u Unreal Engine. Novi sistem omogućava kreiranje likova sa izuzetnom preciznošću, uključujući detalje na licu, telu i odeći. MetaHuman Animator omogućava generisanje animacija iz video snimaka ili zvuka u realnom vremenu, dok nova integracija sa Fab Marketplace-om dodatno olakšava rad kreatorima.

Unreal Editor for Fortnite (UEFN): AI NPC-jevi, LEGO svetovi i ekskluzivni IP naslovi

UEFN je postao centar za korisnički generisan sadržaj u Fortnite univerzumu. Do sada je isplaćeno 722 miliona dolara kreatorima, a preko 11 milijardi sati je provedeno na 260.000 “ostrva” koje su oni kreirali.

Od 17. juna, korisnici će moći da kreiraju LEGO svetove pomoću Brick Editora. U junu i julu stižu i IP naslovi poput Squid Game, Avatar: The Last Airbender i Star Wars. Tokom Galaktičke sezone u Fortnite Battle Royale-u, prikazan je Darth Vader NPC koji koristi konverzacionu AI – tehnologiju koju će moći da koriste svi kreatori pomoću novog “Persona Device”.

Takođe, uveden je i “Epic Developer Assistant”, AI alat koji pomaže u pisanju Verse koda za UEFN projekte. Tu je i Scene Graph, novi sistem za organizaciju scene u editoru i realnom vremenu, koji će transformisati dizajn ostrva i mehanike igre.

RealityScan 2.0 i Fab integracija

RealityScan 2.0 dolazi uskoro i donosi podršku za AI maskiranje, preciznije poravnanje slika i obradu podataka iz vazdušnih laserskih skenera. Fab će uskoro biti deo Epic Games Launchera, a kroz integraciju sa firmom Loci dolaze AI alati za automatsko tagovanje i semantičko pretraživanje asseta.

Epic Games Store: novi modeli monetizacije i rast mobilne baze

Epic Games Store je do sada isplatio preko 2,1 milijardu dolara partnerima, a na mobilnim uređajima beleži 40 miliona instalacija, s ciljem da do kraja 2025. dostigne 70 miliona. Novi model prihoda predviđa 0% provizije za prvih milion dolara, potom 12%. Naslovi poput Mongil: Star Dive dolaze ekskluzivno na Epic Store, a uvode se i opcije poput pre-load funkcije u septembru i gifting sistema za praznike. Samostalno izdavanje igara na Android i iOS stiže u trećem kvartalu 2025, prenosi Venturebeat.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi
Polisa privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.