Blizzard Entertainment je saopštio da planira da doda takozvane “Hardcore” servere u World of Warcraft Classic, inspirisane popularnim community dodatkom – “Death = Delete”. Ovo znači da permadeath stiže i zvanično u WoW. Dakle, ukoliko vaš heroj pogine u igri, ne postoji način da ga oživite.
Uobičajeni mehanizmi oživljavanja, kao što je povratak duha do tela, ili oživljavanje putem magija koje poseduju određene klase, neće biti dostupni. Neće vam pomoći ni Ancestral Spirit, niti Soulstone, čak će i Paladini imati problema da se izvuku iz teških situacija, prenosi Engadget.
Interesantno je da likovi neće nestati iz igre nakon smrti. Naprotiv, ostaju u igri kao duhovi, omogućavajući igračima da ostanu u kontaktu sa svojim prijateljima i članovima gilde. Blizzard će takođe omogućiti igračima da prenesu svoje likove na standardne servere ako žele da nastave igru nakon smrti njihovih heroja.
Blizzard planira da uspostavi posebna pravila kako bi sprečio zloupotrebu novog sistema. Na primer, igrači neće moći da isprovociraju čudovišta da napadaju druge likove nižeg levela. Takođe, igrači će morati da pristanu na PvP (player vs player), da bi uopšte mogli da se bore međusobno.
Što se tiče samih PvP borbi, novi Hardcore serveri će imati manji naglasak na njima. Međutim, Blizzard uvodi novu mehaniku dvoboja koja omogućava igračima da izazovu jedni druge na borbu do smrti. Pobednik takvog dvoboja dobija trajni estetski bonus koji pokazuje broj igrača koje je pobedio.
Blizzard planira da Hardcore servere uvede u World of Warcraft Classic do kraja leta. Pre toga, test verzija ovog novog moda će postati dostupna 29. juna.
Nema komentara 😞
Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!
Pridruži se diskusiji