Arm ulazi na tržište poboljšanja grafike sa ASR tehnologijom

Arm je predstavio novog moćnog izazivača u oblasti poboljšanja grafike sa svojom novom, ASR tehnologijom - Accuracy Super Resolution.

Arm ulazi na tržište poboljšanja grafike sa ASR tehnologijom

Arm, poznat po svojoj dominaciji u proizvodnji procesora za mobilne uređaje, predstavio je novog moćnog izazivača u oblasti poboljšanja grafike sa svojom novom, ASR tehnologijom – Accuracy Super Resolution. Ciljajući da revolucionizuje grafičke performanse na mobilnim uređajima, ASR koristi osnovu AMD-ovog FidelityFX Super Resolution 2 (FSR2), obećavajući značajna unapređenja uz optimizaciju upotrebe GPU-a.

ASR uvodi pristup vremenskog poboljšanja sličan AMD-ovom FSR2, osiguravajući kompatibilnost sa poznatim API-jevima i konfiguracionim podešavanjima. Ovo olakšava besprekornu integraciju za programere, sa ciljem povećanja broja sličica u sekundi i očuvanja vizuelne vernosti na mobilnim GPU-ovima. Za razliku od svojih PC-orijentisanih pandana, kao što su AMD-ov FSR i Nvidia-in DLSS, Arm se fokusira na optimizaciju energetske efikasnosti, što je ključno za uređaje podložne termalnim ograničenjima.

Peter Hodges, direktor za strategiju ekosistema u Arm-u, naglašava sposobnost ASR-a da održi visok kvalitet vizuala uz smanjenje termalnog zagušenja. Smanjujući opterećenje GPU-a, ASR obećava stabilno gejming iskustvo i duži vek trajanja uređaja, piše Digital Trends. Posebno, ASR se ističe u okruženjima sa ograničenom propusnošću memorije, tipičnim za mobilne GPU-ove sa integrisanom grafikom, nudeći značajnu konkurentsku prednost.

ASR je optimizovan za mobilne performanse

Početna testiranja pokazuju sposobnost Accuracy Super Resolution tehnologije sa poboljšanjem broja sličica u sekundi od 53% u poređenju sa FSR2-ovih 36% pri dvostrukoj rezoluciji poboljšanja. Testovi na MediaTek-ovom Dimensity 9300 čipu ističu sposobnost ASR-a da smanji potrošnju energije za više od 20% u poređenju sa nativnim renderovanjem u 1080p, rešavajući probleme trajanja baterije i disipacije toplote u mobilnim gejming scenarijima.

Iako su specifikacije spremne za objavljivanje, njegovo usvajanje zavisi od razvijača operativnih sistema i studija za igre. Apple nastavlja da koristi svoju MetalFX tehnologiju za poboljšanje grafike zasnovanu na AMD-ovom FSR-u, dok Microsoft pionirski uvodi Automatic Super Resolution za Qualcomm uređaje bazirane na Arm arhitekturi i unapređuje DirectSR, API za poboljšanje grafike nezavisan od proizvođača. Qualcomm-ov Snapdragon Game Super Resolution dodatno diversifikuje scenu.

ASR Arm-a se pojavljuje kao obećavajući izazivač u poboljšanju mobilne grafike, obećavajući superiornu efikasnost i performanse na raznovrsnim uređajima. Iako se njegov uticaj na industrijske standarde tek treba videti, potencijal ASR-a da redefiniše mobilne gejming i dugovečnost uređaja naglašava njegov značaj u globalnoj GPU trci.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi