Arm ulazi na tržište poboljšanja grafike sa ASR tehnologijom

Arm je predstavio novog moćnog izazivača u oblasti poboljšanja grafike sa svojom novom, ASR tehnologijom - Accuracy Super Resolution.

Arm ulazi na tržište poboljšanja grafike sa ASR tehnologijom

Arm, poznat po svojoj dominaciji u proizvodnji procesora za mobilne uređaje, predstavio je novog moćnog izazivača u oblasti poboljšanja grafike sa svojom novom, ASR tehnologijom – Accuracy Super Resolution. Ciljajući da revolucionizuje grafičke performanse na mobilnim uređajima, ASR koristi osnovu AMD-ovog FidelityFX Super Resolution 2 (FSR2), obećavajući značajna unapređenja uz optimizaciju upotrebe GPU-a.

ASR uvodi pristup vremenskog poboljšanja sličan AMD-ovom FSR2, osiguravajući kompatibilnost sa poznatim API-jevima i konfiguracionim podešavanjima. Ovo olakšava besprekornu integraciju za programere, sa ciljem povećanja broja sličica u sekundi i očuvanja vizuelne vernosti na mobilnim GPU-ovima. Za razliku od svojih PC-orijentisanih pandana, kao što su AMD-ov FSR i Nvidia-in DLSS, Arm se fokusira na optimizaciju energetske efikasnosti, što je ključno za uređaje podložne termalnim ograničenjima.

Peter Hodges, direktor za strategiju ekosistema u Arm-u, naglašava sposobnost ASR-a da održi visok kvalitet vizuala uz smanjenje termalnog zagušenja. Smanjujući opterećenje GPU-a, ASR obećava stabilno gejming iskustvo i duži vek trajanja uređaja, piše Digital Trends. Posebno, ASR se ističe u okruženjima sa ograničenom propusnošću memorije, tipičnim za mobilne GPU-ove sa integrisanom grafikom, nudeći značajnu konkurentsku prednost.

ASR je optimizovan za mobilne performanse

Početna testiranja pokazuju sposobnost Accuracy Super Resolution tehnologije sa poboljšanjem broja sličica u sekundi od 53% u poređenju sa FSR2-ovih 36% pri dvostrukoj rezoluciji poboljšanja. Testovi na MediaTek-ovom Dimensity 9300 čipu ističu sposobnost ASR-a da smanji potrošnju energije za više od 20% u poređenju sa nativnim renderovanjem u 1080p, rešavajući probleme trajanja baterije i disipacije toplote u mobilnim gejming scenarijima.

Iako su specifikacije spremne za objavljivanje, njegovo usvajanje zavisi od razvijača operativnih sistema i studija za igre. Apple nastavlja da koristi svoju MetalFX tehnologiju za poboljšanje grafike zasnovanu na AMD-ovom FSR-u, dok Microsoft pionirski uvodi Automatic Super Resolution za Qualcomm uređaje bazirane na Arm arhitekturi i unapređuje DirectSR, API za poboljšanje grafike nezavisan od proizvođača. Qualcomm-ov Snapdragon Game Super Resolution dodatno diversifikuje scenu.

ASR Arm-a se pojavljuje kao obećavajući izazivač u poboljšanju mobilne grafike, obećavajući superiornu efikasnost i performanse na raznovrsnim uređajima. Iako se njegov uticaj na industrijske standarde tek treba videti, potencijal ASR-a da redefiniše mobilne gejming i dugovečnost uređaja naglašava njegov značaj u globalnoj GPU trci.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi
Polisa privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.