Neki vozači bi u narednom periodu trebalo lakše da otkriju probleme u svojim kolima i način na koji ih mogu rešiti jer BMW dodaje AI nadogradnju u svoje postojeće automobile. Sistem veštačke inteligencije Proactive Care trebalo bi da ih upozorava na probleme preko telefona ili u direktno u automobilima.
Ovaj sistem koristeći veštačku inteligenciju prikuplja i nadgleda podatke iz sistema u automobilu kao što su dijagnoza guma, poruke o greškama i zahtevi za servisiranjem i potom obaveštava vozača o mogućim rešenjima ukoliko otkrije problem.
Obaveštenja korisnicima mogu stizati preko poruke u aplikaciji My BMW za Android ili iOS, direktno u automobil, putem mejla ili čak telefonskim pozivom od strane pomoći na putu.
To predstavlja deo novog pristupa kompanije „digitalno pre svega“. Ranije je BMW morao da čeka da vozač kontaktira jednog od svojih dilera ili servisnih centara i odatle razrađuje rešenja, a novi sistem obezbeđuje da se proces obavlja obrnutim putem, pri čemu se prvo obraća korisniku.
Digitalna AI nadogradnja biće dostupna za sva vozila koja koriste BMW operativni sistem 7, počevši od verzije 07/2019. Vozaču će tako biti potreban plaćeni BMW ConnectedDrive ugovor da bi mogao da registruje svoj automobil u My BMW aplikaciju ili veb sajt. Osim na postojeće, BMW dodaje AI nadogradnju i na buduće modele, piše portal T3.
S obzirom na to da sistem koristi podatke o kupcima i o vozilu, potencijalni korisnici će prvo morati da prihvate politiku privatnosti sistema i puš obaveštenja, što mogu da urade u samom automobilu.
Kompanija je inače nedavno najavila da više neće naplaćivati aktiviranje hardverskih funkcija. To znači da iako će se njegova ConnectedDrive pretplata nastaviti, BMW ubuduće neće naplaćivati korišćenje grejnih sedišta. BMW ConnectedDrive može se nabaviti u digitalnim paketima koji uključuju niz različitih usluga u automobilu, a neki dodaci se mogu plaćati na mesečnom ili godišnjem nivou.