Gejmeri uspeli da aktiviraju DLSS 3 na GeForce RTX 20/30 karticama, Nvidia reagovala

Mogućnost kreiranja dodatnih frejmova u igri je unikatna mogućnost GeForce RTX 40 serije grafičkih karti i DLSS 3 tehnologije. Neki gejmeri su izjavili da su uspeli da je aktiviraju na RTX 20/30 serijama kartica, usledila je reakcija kompanije Nvidia

Gejmeri uspeli da aktiviraju DLSS 3 na GeForce RTX 20/30 karticama, Nvidia reagovala

Generisanje dodatnih kadrova u igri je jedinstvena mogućnost Nvidia grafičkih kartica serije GeFroce RTX 40. Potpomognute DLSS 3 tehnologijom, mogu proizvesti visoke vrednosti „frejmrejta“ i zime doneti veći broj kadrova u sekundi i u isto vreme održati visok kvalitet slike tokom igranja. Time utiče na neuporedivo bolji osećaj tokom gejminga u višim rezolucijama kada grafičkoj karti ponestane snage i počne da secka zbog manjka kadrova.

Nedavno je i AMD takođe osmislio i pustio u opticaj sopstvenu FSR 3 tehnologiju za generisanje dodatnih kadrova u igrama i koji radi čak i na starijim serijama konkurentskih GeForce RTX 20/30 modela grafičkih karti, ne zahtevajući dodatni, specijalizovani hardver.

Mnogi članovi brojene zajednice gejmera su raspravljale o ovoj temi. Naime neki od njih su pronašli da Portal Prelude RTX zapravo može uključiti funkciju generisanja dodatnih kadrova na starijim Geforce RTX serijama: RTX 20 i RTX 30!

Fake DLSS 3 na GeForce RTX 20/30 grafičkim kartama

Odmah se pojavila lavina pitanja i sumnji. Da li je moguće da je NVIDIA ovo sakrila od svojih kupaca kako bi naterala vlasnike starijih modela na kupovinu novih RTX 40? Da li je i Nvidia konačno omogućila DLSS 3 na starijim GeForce modelima da odgovori na izazov AMD-a?

Kao odgovor, Nvidia je izdala hitno saopštenje u kome objašnjava prethodnu situaciju.

Nvidia je u saopštenju istakla da postoji greška u starijoj 1.0.1.0 DLSS verziji DLL datoteke dinamičke veze, koja će netačno prikazati podatak da grafičke kartice iz RTX 20 i RTX 30 serije, takođe imaju „Frame Generation“ funkciju.

U stvari, one ne mogu da generišu nove kadrove i mogu samo da kopiraju postojeće. Na prvi pogled, čini se da je frejmerjt veči i da raste broj kadrova u sekundi, ali na žalost fluidnost 3D animacije neće biti bolja. Ovo se može dokazati korišćenjem iCAT alata ili gledanjem u Remix istorije greški.

Nova verzija DLL datoteke ispravlja ovu grešku, a Remix alat će takođe biti ažuriran kako bi se izbegla bilo kakva vrsta nesporazuma.

Funkcija generisanja dodatnih kadrova se najvećim delom oslanja na verziju optičkog akceleratora protoka i poslednju verziju Tenzor jezgara integrisanih u okviru GeForce RTX 40, Ada generacije grafičkih procesora.

U stvari, Nvidia je odavno potvrdila da zapravo postoje optički akceleratori protoka i na RTX 20 i RTX 30 generaciji grafičkih karti, ali da su oni samo eksperimentalne prirode. Njihov broj kao ni performanse, ni izbliza ne mogu da zadovolje potrebe funkcije generisanja dodatnih kadrova u igri, na žalost vlasnika strijih GeForce modela.

Čak i ako funkcija generisanja dodatnih kadrova bude volšebnim načinom uključena, iskustvo će biti loše. Izuzetno loše, baš kao i svojevremeno aktiviranje Ray Tracing renderinga na GeForce GTX 16 seriji grafičkih karti, prenosi mydrivers.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi