Gejmeri uspeli da aktiviraju DLSS 3 na GeForce RTX 20/30 karticama, Nvidia reagovala

Mogućnost kreiranja dodatnih frejmova u igri je unikatna mogućnost GeForce RTX 40 serije grafičkih karti i DLSS 3 tehnologije. Neki gejmeri su izjavili da su uspeli da je aktiviraju na RTX 20/30 serijama kartica, usledila je reakcija kompanije Nvidia

Gejmeri uspeli da aktiviraju DLSS 3 na GeForce RTX 20/30 karticama, Nvidia reagovala

Generisanje dodatnih kadrova u igri je jedinstvena mogućnost Nvidia grafičkih kartica serije GeFroce RTX 40. Potpomognute DLSS 3 tehnologijom, mogu proizvesti visoke vrednosti „frejmrejta“ i zime doneti veći broj kadrova u sekundi i u isto vreme održati visok kvalitet slike tokom igranja. Time utiče na neuporedivo bolji osećaj tokom gejminga u višim rezolucijama kada grafičkoj karti ponestane snage i počne da secka zbog manjka kadrova.

Nedavno je i AMD takođe osmislio i pustio u opticaj sopstvenu FSR 3 tehnologiju za generisanje dodatnih kadrova u igrama i koji radi čak i na starijim serijama konkurentskih GeForce RTX 20/30 modela grafičkih karti, ne zahtevajući dodatni, specijalizovani hardver.

Mnogi članovi brojene zajednice gejmera su raspravljale o ovoj temi. Naime neki od njih su pronašli da Portal Prelude RTX zapravo može uključiti funkciju generisanja dodatnih kadrova na starijim Geforce RTX serijama: RTX 20 i RTX 30!

Fake DLSS 3 na GeForce RTX 20/30 grafičkim kartama

Odmah se pojavila lavina pitanja i sumnji. Da li je moguće da je NVIDIA ovo sakrila od svojih kupaca kako bi naterala vlasnike starijih modela na kupovinu novih RTX 40? Da li je i Nvidia konačno omogućila DLSS 3 na starijim GeForce modelima da odgovori na izazov AMD-a?

Kao odgovor, Nvidia je izdala hitno saopštenje u kome objašnjava prethodnu situaciju.

Nvidia je u saopštenju istakla da postoji greška u starijoj 1.0.1.0 DLSS verziji DLL datoteke dinamičke veze, koja će netačno prikazati podatak da grafičke kartice iz RTX 20 i RTX 30 serije, takođe imaju „Frame Generation“ funkciju.

U stvari, one ne mogu da generišu nove kadrove i mogu samo da kopiraju postojeće. Na prvi pogled, čini se da je frejmerjt veči i da raste broj kadrova u sekundi, ali na žalost fluidnost 3D animacije neće biti bolja. Ovo se može dokazati korišćenjem iCAT alata ili gledanjem u Remix istorije greški.

Nova verzija DLL datoteke ispravlja ovu grešku, a Remix alat će takođe biti ažuriran kako bi se izbegla bilo kakva vrsta nesporazuma.

Funkcija generisanja dodatnih kadrova se najvećim delom oslanja na verziju optičkog akceleratora protoka i poslednju verziju Tenzor jezgara integrisanih u okviru GeForce RTX 40, Ada generacije grafičkih procesora.

U stvari, Nvidia je odavno potvrdila da zapravo postoje optički akceleratori protoka i na RTX 20 i RTX 30 generaciji grafičkih karti, ali da su oni samo eksperimentalne prirode. Njihov broj kao ni performanse, ni izbliza ne mogu da zadovolje potrebe funkcije generisanja dodatnih kadrova u igri, na žalost vlasnika strijih GeForce modela.

Čak i ako funkcija generisanja dodatnih kadrova bude volšebnim načinom uključena, iskustvo će biti loše. Izuzetno loše, baš kao i svojevremeno aktiviranje Ray Tracing renderinga na GeForce GTX 16 seriji grafičkih karti, prenosi mydrivers.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi
Polisa privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.