Google Cloud ukida naknade za prenos podataka u oblak drugog provajdera

Počevši od danas, svi Google korisnici koji žele da premeste svoje podatke u oblak druge kompanije, mogu to učiniti besplatno pošto Google Cloud ukida naknade

Google Cloud ukida naknade za prenos podataka u oblak drugog provajdera

Kompanija Google objavila je danas da je „prelazak u drugi oblak“ postao jednostavniji, pošto je ukinula naknade za to. Ono što se u stvari desilo je to da Google Cloud ukida naknade za premeštanje podataka na usluge u oblaku drugog provajdara, a novina se odnosi na sve kupce širom sveta.

Kompanija u objavi ističe da je ova promena, koja je odmah stupila na snagu, dokaz posvećenosti Google Cloud platforme „podržavanju uspešnog ekosistema oblaka koji je otvoren, siguran i interoperabilan“.

Inicijativa ima za cilj da osnaži preduzeća dodatnom fleksibilnošću u prilagođavanju promenljivim potrebama, omogućavajući im da pređu ili usvoje višestruku mrežu oblaka.

Generalni direktor i izvršni potpredsednik platforme Google Cloud Ejmit Zejveri u saopštenju, međutim, posredno napada kompaniju Microsoft:

Određeni stariji provajderi koriste svoje lokalne softverske monopole kako bi stvorili i monopol usluga u oblaku, koristeći restriktivne prakse licenciranja koje vezuju klijente i narušavaju konkurenciju.

Microsoft je bio u centru pažnje mesecima zbog navodnih antikonkurentnih poslovnih praksi koje korisnicima čine skupim i tehnički teškim promenu provajdera, privlačeći pažnju regulatora za antimonopolske prakse EU.

Zejveri takođe kritikuje AWS, koji je navodno znatno skuplji od glavnih rivala.

Klijenti bi trebalo da izaberu provajdera usluga u oblaku jer to ima smisla za njihov posao, a ne zato što ih je njihov stari provajder zaključao preterano restriktivnim ugovornim uslovima ili kažnjavajućim praksama licenciranja.

Očigledno je da Google Cloud lobira za bolje iskustvo za sve korisnike oblaka, ali vredi napomenuti da kompanija ima znatno manji udeo na tržištu u poređenju sa Microsoft Azure i Amazon Web Services servisima. Pritisak na konkurente mogao bi, sa druge strane, pomoći kompaniji Google da privuče više korisnika i poveća svoj tržišni udeo.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi