Google Search dobija još bolji AI Mode za vizuelno pretraživanje i kupovinu

Google uvodi novi AI Mode u Search koji omogućava vizuelno pretraživanje i šoping uz pomoć veštačke inteligencije

Google Search dobija još bolji AI Mode za vizuelno pretraživanje i kupovinu

Google je najavio potpuno novu funkciju u okviru svog Google Search pretraživača – AI Mode, koji korisnicima omogućava da istražuju, pretražuju i kupuju pomoću vizuelnih prikaza i komandi glasom. Ova inovacija koristi napredne multimodalne mogućnosti Gemini 2.5 modela, kombinujući prepoznavanje slika iz Google Lens-a i klasične pretrage, kako bi pretraga postala prirodnija i intuitivnija.

Novi način pretraživanja omogućava da se ideje izraze slikom, glasom ili tekstom. Na primer, ako se traži inspiracija za „maximalist“ uređenje spavaće sobe, AI Mode prikazuje vizuelne rezultate koji prate željeni stil, a korisnik može naknadno suziti izbor tražeći tamnije tonove ili hrabre šare. Svaka prikazana slika ima povezan izvor, pa je moguće odmah saznati više o proizvodu ili ideji.

AI Mode donosi revoluciju u načinu pretraživanja slika i kupovine

AI Mode olakšava i kupovinu. Umesto klasičnog korišćenja filtera, dovoljno je opisati šta se traži, na primer: „barrel farmerke koji nisu previše široke“. Sistem zatim prikazuje relevantne proizvode iz ogromne baze Shopping Graph-a sa preko 50 milijardi artikala, uključujući ocene, ponude i dostupnost u realnom vremenu.

Ako se želi dodatno preciziranje, može se jednostavno reći „želim model do članka“, a AI će odmah prilagoditi rezultate. Kupovina se obavlja direktnim odlaskom na sajt za prodaju odabranog prodavca. Zahvaljujući činjenici da se baza osvežava više od 2 milijarde puta na sat, rezultati su uvek ažurni i pouzdani.

Prijavi se na nedeljni Benchmark newsletter
Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Ono što AI Mode čini posebno moćnim jeste nova tehnologija visual search fan-out, koja omogućava sistemu da analizira slike na višem nivou – prepoznaje glavne i sporedne objekte, nijanse i detalje u kontekstu pitanja koje korisnik postavlja. Na mobilnim uređajima moguće je i dalje istraživanje slike postavljanjem dodatnih pitanja o onome što se vidi.

Nova funkcija je za sada dostupna u SAD-u na engleskom jeziku, a Google planira da je uskoro proširi i globalno. Cilj je da se korisnicima omogući prirodnije i pametnije iskustvo pretraživanja, bilo da traže inspiraciju za uređenje stana, modne predmete ili konkretan proizvod koji su upravo videli, objavljuje Google blog.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi
Polisa privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.