Ako vas tokom poziva operater stavi na čekanje, nova funkcija Hold Assist u iOS-u 26 može preuzeti čekanje umesto vas, dok vi slobodno koristite telefon za druge stvari. Ova mogućnost koristi automatsko prepoznavanje muzike na liniji i obaveštava vas kada se osoba s druge strane javi. Funkcija je dostupna na svim iPhone uređajima koji podržavaju iOS 26 i ne zahteva nikakvu aktivaciju, podešavanje niti Apple Intelligence sistem.
Kada ste na čekanju, Hold Assist se pokreće automatski nakon 10 do 15 sekundi i na ekranu se pojavljuje poruka sa pitanjem da li želite da iPhone zadrži poziv. Ako pristanete, iPhone preuzima čekanje dok vi možete da nastavite sa drugim aktivnostima. Kada se funkcija aktivira, poziv se prebacuje u pozadinu, a na ekranu se kratko pojavljuje obaveštenje da će vas sistem upozoriti čim se sagovornik javi.
iOS 26 Hold Assist: iPhone sada može da čeka na vezi umesto vas
Tokom čekanja aktivnog poziva, iPhone prikazuje status u gornjem levom uglu u obliku zelene oznake ili na modelima sa Dynamic Island-om, kao prikaz uživo. Kada Hold Assist prepozna da je muzika prestala i da se neko javio, korisnik odmah dobija obaveštenje i može jednim dodirom da se vrati na razgovor.

Funkcija koristi algoritme za detekciju muzičkih tonova i šumova tipičnih za linije na čekanju, ali ponekad može imati poteškoća sa automatskim govornim porukama ili pesmama sa izraženim tekstom. U takvim slučajevima, na ekranu će biti prikazan tekst izgovorenih reči, što pomaže da se prepozna trenutak kada se operater uključi u razgovor.
Ukoliko korisnik odbije automatsku ponudu Hold Assist-a, opcija se može uključiti ručno. Tokom poziva, dovoljno je otvoriti meni sa tri tačke i odabrati stavku Hold Assist. Sistem zatim preuzima čekanje i korisnik može slobodno da koristi druge funkcije telefona dok čeka.
Za sada je dostupna samo u SAD-u i na engleskom jeziku, ali se očekuje da će uskoro stići i u druge regione kroz naredna ažuriranja iOS-a 26.
Hold Assist je osmišljen da pojednostavi svakodnevne situacije kada je potrebno dugo čekati da se neko javi, bilo da zovete banku, tehničku podršku ili bilo koji servis sa višeminutnim čekanjem reda na vezi. Nova funkcija predstavlja još jedan primer kako Apple automatizuje rutinske zadatke u iOS-u, zadržavajući jednostavnost upotrebe, prenosi MacRumors.
Nema komentara 😞
Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!
Pridruži se diskusiji