Max ponovo postaje HBO Max

Warner Bros. Discovery ovog leta vraća brend HBO Max, odustajući od Max naziva. Kompanija priznaje da je snaga brenda HBO ključ uspeha u striming eri

Max ponovo postaje HBO Max

Warner Bros. Discovery ovog leta vraća staro ime svom striming servisu, HBO Max. Odluka dolazi nešto više od dve godine nakon što je kompanija iz naziva uklonila „HBO“ kako bi istakla širi sadržajni spektar platforme pod jednostavnijim imenom Max.

Promena je najavljena na velikoj prezentaciji za oglašivače u Njujorku, a prati je i obnavljanje starih naloga na društvenim mrežama. U šaljivom tonu, HBO Max nalog na društvenoj mreži X, objavio je poznatu scenu oživljavanja Džona Snoua iz „Igre prestola“ uz poruku: „What is dead may never die“ i najavu povratka: „HBO Max dolazi ovog leta. Ista aplikacija, (donekle) novo ime.“

Zašto povratak na HBO Max?

Prema saopštenju kompanije, odluka je vođena analizom potrošačkih navika i reakcija, uz priznanje da brend HBO nosi snažnu percepciju kvaliteta kod publike. „Vraćanje HBO brenda u ime platforme dodatno će unaprediti uslugu i pojačati jedinstvenost sadržaja koji korisnici mogu očekivati“, navodi se iz WBD-a.

CEO kompanije Dejvid Zaslav izjavio je:

„Brend HBO predstavlja vrhunac kvaliteta u medijima. Vraćamo ga kako bismo dodatno ubrzali rast striming servisa.“

Kompanija je u prethodnih godinu dana zabeležila rast od 22 miliona novih pretplatnika, a planira da do 2026. premaši brojku od 150 miliona korisnika.

Promena kao priznanje ograničenja

Originalno brisanje imena HBO iz HBO Max brenda bilo je pokušaj da se platforma predstavi kao sadržaj za „svakog člana domaćinstva“, poput Netflixa. Ali, kako priznaje i šef striming odeljenja JB Peret, Max nije uspeo da postane „sve za svakoga“, već je bolje pozicioniran kao nešto „posebno i kvalitetno za odrasle i porodice“.

Prijavi se na nedeljni Benchmark newsletter
Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

„Naš sadržaj jednostavno ‘udara drugačije’,“ rekao je Peret, uz jasnu aluziju da HBO-ova reputacija donosi vrednost koja prevazilazi generički masovni pristup.

Imena, strategije i konfuzije

Preimenovanje Max-a u HBO Max dolazi manje od dva meseca nakon što je logo Max aplikacije dobio novu crno-belu šemu boja u stilu originalnog HBO brenda. Svi ti potezi svedoče o jednoj stvari: Warner Bros. Discovery i dalje traži stabilan identitet u sve konkurentnijem striming pejzažu.

I dok se publika i dalje navikava na promene imena, kreatori sadržaja kao što je Kejsi Blojs, CEO HBO i Max sadržaja, smatraju da novi/stari naziv nosi jasnu poruku:

„HBO Max jasno komunicira našu implicitnu poruku: da isporučujemo sadržaj koji je jedinstven i, da pozajmim staru HBO frazu, vredan plaćanja.“

U eri preterane ponude i velikih očekivanja, Warner Bros. Discovery se vraća korenima, oslanjajući se na brend koji je godinama bio sinonim za kvalitetan sadržaj. HBO se, izgleda, nikada nije ni smeo napustiti, piše Variety.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi
Polisa privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.