Kompanija Meta koja u svom vlasništvu poseduje više društvenih mreža i aplikacija za komunikaciju zvanično je predstavila svoju tehnologiju veštačke inteligencije (AI) koju počinje na njih i da implementira. Ona se zove Meta AI i ne predstavlja običnog virtuelnog asistenta, a korisnici aplikacija WhatsApp, Instagram, Facebook i Messenger u SAD već je mogu isprobati.
Meta AI ima niz tehničkih prednosti koje mogu da poboljšaju korisničko iskustvo na pomenutim aplikacijama, njene mogućnosti ne služe samo za zabavu, tvrdi kompanija.
Jedna od funkcija je i generisanja teksta u sliku. Meta AI na aplikacijama Messenger i Instagram sada ima opciju pod nazivom „Reimagine“ koja će praviti AI-generisane slike i omogućiti prijateljima u grupnom četu da ih dorade dodavanjem novih zahteva. Sve što treba da urade je da pritisnu i zadrže generisanu sliku, dodaju upit, a to će onda rezultirati novim izdanjem slike. Ova funkcija deluje prilično zanimljivo i možda je jedna od najboljih karakteristika Meta veštačke inteligencija.
Osim generisanja slika, Meta AI može da pomogne u otkrivanju Reels snimaka, što deluje kao korisna opcija. Zahvaljujući njoj, moći ćete da zamolite veštačku inteligenciju da vam pokaže video zapise u vašem AI četu, i dobićete Reels snimke koji su relevantni za vaš upit.
Kada je u pitanju Facebook, Meta AI će vam pomoći u kreiranju čestitki za rođendan, uređivanju objava na vašoj početnoj strani, pisanju uvoda na vašem profilu za „Facebook dating“ i još mnogo toga. Kompanija, uz to testira i funkciju koja će omogućiti kreiranje i deljenje AI-generisanih slika na ovoj društvenoj mreži.
Kreatori sadržaja će takođe imati svoj deo kolača, jer će Meta AI da im omogući da odgovaraju na poruke iz virtuelne zajednice na bolji i lakši način. Jedna od njih biće i to da veštačka inteligencija umesto njih napiše relevantne odgovore u direktnim porukama.
Komentari u grupama će takođe biti obuhvaćeni tako što će veštačka inteligencija moći da pruža sugestije za komentare na teme u grupama, ali će i pružati rezultate pretrage i kreirati bolje opise proizvoda u prodavnicama. Ipak, korisnici van Sjedinjenih Američkih Država moraće da sačekaju još neko vreme, koje nije ni okvirno najavljeno, kako bi isprobali ovu vrstu veštačke inteligencije.
Nema komentara 😞
Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!
Pridruži se diskusiji