Ne možete da pristupite Office aplikacijama? Niste jedini: Microsoft istražuje prekid rada koji utiče na Microsoft 365 aplikacije

Microsoft je potvrdio prekid rada koji sprečava deo korisnika da pristupi Microsoft 365 aplikacijama, a istraga o uzroku je u toku

Ne možete da pristupite Office aplikacijama? Niste jedini: Microsoft istražuje prekid rada koji utiče na Microsoft 365 aplikacije

Microsoft je započeo istragu o incidentu koji onemogućava pristup pojedinim korisnicima Microsoft 365 aplikacija. Kompanija još nije precizirala koje su regije pogođene, ali je problem označen kao „incident” u admin centru, što obično znači da se radi o smetnji sa vidljivim uticajem na korisnike.

Prema poslednjim informacijama, Microsoft u Redmond centrali trenutno analizira telemetrijske podatke kako bi otkrio uzrok problema i pripremio rešenje.

„Neki korisnici možda ne mogu da pristupe Microsoft 365 aplikacijama. Uticaj je ograničen na korisnike koji koriste pogođenu infrastrukturu”, saopštila je kompanija u ponedeljak.

Microsoft 365 problemi pogodili deo korisnika širom sveta

U novoj izjavi datoj par sati kasnije, Microsoft je dodao da nastavlja analizu telemetrije i nedavnih promena u sistemu kako bi se precizno identifikovao uzrok i definisao put do rešenja.

Ovaj incident dolazi nakon dva slična prekida koji su se dogodili prošle nedelje i uticali na pristup brojnim Microsoft 365 servisima. U sredu je rešen problem sa autentifikacijom putem Microsoft Entra SSO sistema koji je onemogućavao prijavljivanje u Teams, Exchange Online i admin centar zbog poteškoća sa višefaktorskom autentifikacijom (MFA).

Prijavi se na nedeljni Benchmark newsletter
Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Dan kasnije, drugi prekid je pogodio korisnike u Evropi, Africi i na Bliskom istoku, usled problema sa mrežom za isporuku sadržaja Azure Front Door.

Sličan problem dogodio se i u septembru, kada je greška u kodu uzrokovala ispadanje baza podataka i preopterećenje procesora, što je dovelo do prekida rada Exchange Online servisa i blokiranja pristupa mejlovima i kalendarima širom sveta.

Nakon današnjeg ažuriranja, Microsoft je saopštio da je problem rešen.

„Dok nastavljamo analizu logova i telemetrije prikupljene na infrastrukturi, zaključeno je da se prekid više ne dešava. Ako se problem ponovo pojavi, korisnici treba da kontaktiraju podršku radi dalje istrage”, navodi se u saopštenju kompanije, a prenosi Bleeping Computer.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (1)
  1. Da da, lepote cloud korišćenja ... j*o vas cloud

Pridruži se diskusiji
Komentari su zatvoreni.
Možda vam se svidi
Polisa privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.