Ako ste kreator koji pokušava da uspe na YouTube-u, već znate koliko je važno promovisati svoj sadržaj. Međutim, može biti zastrašujuće smanjiti sve, od slika do linkova, kako biste usmerili ljude ka svom radu. U tom pogledu, Google uvodi promene u cilju pojednostavljenja ovog proces za kreatore koji koriste YouTube. Sada je u planu opcija za razvoj i primenu QR kodova.
Kao što je Google objasnio u ažuriranju objavljenom na stranici za podršku, QR kodovi se testiraju kako bi potencijalno omogućili kreatorima novi način deljenja svojih kanala i rada. U budućnosti, korisnici bi mogli generisati QR kod koji vodi do YouTube kanala.
Ukoliko funkcija postane zvanična, ili ako vaš nalog bude jedan od srećnih koji će biti uključen u testiranje, kreatori mogu otići “You” tab u YouTube aplikaciji, zatim tapnuti na “ Share your channel” da bi videli više opcija. Opcija “QR code” će biti dodata u iskačući meni, zajedno sa opcijom za deljenje generisanog koda.
Kako QR kodovi mogu koristiti običnim YouTube korisnicima
Google je potvrdio informaciju da će za sada samo nekoliko odabranih YouTube kreatora imati opciju da testiraju novu funkciju. Međutim, navodi da će javnost obaveštavati o svim svojim “planovima za proširenje” dostupnosti ove opcije i na druge korinsike u budućnosti.
Ako gledaoci naiđu na kanal čiji je vlasnik odlučio da učestvuje u ovom testiranju, i oni će imati koristi. Na početnoj stranici kanala, korisnici mogu odabrati opciju Share u meniju sa tri tačke, zatim odabrati QR kod sa liste opcija. Sam kod će moći da se skenira kako „online“ tako i „offline“.
Ovo je samo jedan od mnogih novih razvojnih projekata na YouTube-u. U poslednje vreme, čini se da je Google posvećen poboljšanju korisničkog iskustva kako za kreatore, tako i za svakodnevne gledaoce.
Na primer, neki korisnici YouTube aplikacije nedavno su primetili integraciju sa Google Lens-om – fotografisanje sa Lens-om sada izgleda generiše rezultate pretrage sa YouTube-a. Sa strane kreatora, Google je počeo eksperimentisanje omogućavanjem kreatorima da kreiraju svoje efekte za Shorts.
Iako neke od ovih novih funkcija možda neće postati zvanične, one postavljaju smernice kojima će Google unositi buduće promene na YouTube, prenosi Android Police.
Nema komentara 😞
Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!
Pridruži se diskusiji