Poslednjih 24 sata mnogi Android korisnici prijavljuju poruku o neočekivanom rušenju Google Play prodavnice.
Iako poruka ukazuje na problem, aplikacija radi normalno, omogućavajući pretragu, preuzimanje i ažuriranje aplikacija. Greška se javlja na različitim uređajima, uključujući telefone i tablet računare, ali bez jasno definisanog uzroka.
Kako se manifestuje problem?
– Na telefonima, poruka se povremeno pojavljuje, ali ne ometa rad sistema.
– Na Pixel Tabletu, poruka može zakloniti Hub Mode sat, čineći ga privremeno nevidljivim.
Moguća rešenja i očekivana popravka
Trenutno ne postoji univerzalno rešenje za ovaj problem. Međutim, moguće je da Google radi na ažuriranju sa serverske strane, koje će automatski ispraviti grešku, piše 9to5Google.
Ako se greška često ponavlja, probajte sledeće:
1. Obrišite keš memoriju i podatke Google Play Store-a:
– Otvorite Setting > Apps > Google Play Store
– Kliknite na Storage >Clear cache /Clear data
2. Proverite ažuriranja za Google Play servisa putem APK-a
3. Restartujte uređaj i proverite da li se problem ponovo javlja Za sada ostaje da sačekamo zvanično rešenje od Google-a.
Nema komentara 😞
Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!
Pridruži se diskusiji