Threads, društvena mreža kompanije Meta, doživela je veliko ažuriranje u četvrtak kada je kompanija počela da uvodi heštegove, ali bez heš (#) simbola na ovoj platformi. Korisnici će moći da dodaju samo jedan hešteg po objavi kako bi se izbeglo pretrpavanje nerelevantnim oznakama.
Kompanija je počela testiranje Hashtag funkcije prošlog meseca u Australiji, a sada je javno uvodi širom sveta. Za razliku od heštegova koje srećemo na drugim mrežama, korisnici ovde mogu koristiti frazu sa razmakom i posebnim karakterima. Sada možete da kliknete na oznaku u objavi da biste otvorili sve relevantne objave u prikazu pretrage.
Takođe, možete ukucati hešteg u traku za pretragu da biste videli sve objave sa tom oznakom. Međutim, možda ćete videti neke objave sa tom frazom, iako one nemaju oznake, slično bivšoj Twitrer, sada X mreži, piše PcTechMag. Možete i dalje kreirati hešteg ako želite, ali ćete morati ručno da dodate heštegove objavi u kompozitoru.
Važno je napomenuti da Threads aplikacija još uvek nema odeljak sa trendovima kao što ima X mreža. Ipak, kada dodirnete neki hešteg, videćete popularne oznake koje lako možete dalje istražiti.
Threads uveo heštegove u poslednjem trenutku
Možete prijaviti hešteg temu ako je smatrate opasnom — kategorije prijavljivanja uključuju spem, zlostavljanje, prevaru, poremećaje ishrane, te govor mržnje i eksplicitne simbole.
Neki korisnici su izjavili da su dobili upozorenja o nekim oznakama koje su osetljive jer su ranije postojale prijave, iako se oni pojavljuju po prvi put. Nije jasno koji je prag kada Threads prikazuje iskačuće prozore za osetljive oznake. O svemu ovome u novoj objavi govorio je Adam Mosseri, šef Instagram i Threads mreža.
Kao što smo rekli, po jednoj objavi je dozvoljen samo jedan hešteg, tako da vaša objava možda neće dopreti do publike koja traži nešto pod sličnom oznakom. Na primer, trenutno postoje različite oznake za NBA, uključujući NBAThread, NBA Threads i NBA.
Zbog ovog ograničenja, nismo sigurni koliko će se ova funkcija dopasti korisnicima koji su navikli na pisanje gomile heštegova na svakoj objavi kako bi im podigli vidljivost.
Prošlog meseca, Threads je proširio svoju funkciju pretrage na sve jezike, u svim zemljama gde je aplikacija dostupna. Takođe se navodno priprema lansiranje Threads u EU u skladu sa regulativama regiona.
Ranije ovog meseca, firma za analizu aplikacija, Apptopia, izjavila je da su dnevna preuzimanja Threads-a sada opet povećana nakon konstantnog pada u poslednjih nekoliko meseci.
Nema komentara 😞
Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!
Pridruži se diskusiji