TikTok AI sadržaj će sada moći da bude obeležen u objavama

Posle dodavanja brojnih filtera za video snimke, sada će TikTok AI sadržaj moći da bude obeležen u objavama kao onaj koji je napravila veštačka inteligencija

TikTok AI sadržaj će sada moći da bude obeležen u objavama

Društvena mreža TikTok uvodi skup alata koji korisnicima omogućava obeležavanje objava koje je u potpunosti napravila ili poboljšala veštačka inteligencija (AI). Potez dolazi nakon što je aplikacija dodala brojne filtere za otpremanje video zapisa koji su u velikoj meri koristili AI. Tako će neki filteri biti preimenovani i u nazivu imati skraćenicu „AI“ kako bi bilo jasnije da je u pitanju TikTok AI sadržaj.

Nove oznake AI generisanog sadržaja neće biti ekskluzivne za filtere koje je odobrio TikTok, već oznaku možete staviti na bilo koji sadržaj izmenjen uz pomoć veštačke inteligencije, bez obzira odakle on potiče.

Alati za označavanje veštačke inteligencije na ovoj aplikaciji takođe nisu baš opcioni. Nedavna nova politika kompanije jasno kaže da svaki sadržaj generisan veštačkom inteligencijom koji sadrži „realistične slike, audio i video“ mora biti označen kao takav. Ovo u cilju pomaganja gledaocima da određeni sadržaj stave u kontekst, kako bi se sprečilo potencijalno širenje obmanjujućih sadržaja.

Ipak, kada ovako velika korporacija stavi odgovornost na potrošače da etiketiraju svoj sadržaj, definitivno je da će se greške dešavati i da sadržaji neće baš biti u potpunosti obeležavani kako bi trebalo.

Baš zbog toga, TikTok navodno radi i na softveru koji bi automatski mogao da otkrije veštačku inteligenciju i sam je obeleži u objavama, piše Engadget.

Međutim i dalje nema informacija o tome kada će ovi interni alati biti pušteni u rad. Sve alate koje TikTok uvodi u ovom cilju navodno su razvijeni u tandemu sa savetodavnim telima kompanija za bezbednost i uz pomoć stručnjaka iz industrije.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi