Napad na Twitter sa svih strana: Threads i TikTok uveli slične funkcije

Uz rebrendiranje u X, napad na Twitter dolazi i od konkurencije – društvene mreže Threads i TikTok dodale su nove funkcije slične onima na, sada aplikaciji X

Napad na Twitter sa svih strana: Threads i TikTok uveli slične funkcije

Samo što je Ilon Mask ove nedelje najavio da plava ptičica postaje X „aplikacija za sve“, napad na Twitter društvenu mrežu nastavio se i sa drugih strana. Njeni konkurenti, aplikacije Threads i TikTok dobile su nove funkcije. Threads, novosnovani direktan rival mreži X, dodao je novu karticu „Following“ na početnu stranu aplikacije, dok je TikTok uveo objave u kratkoj tekstualnoj formi.

Threads napad na Twitter

Nova kartica Following (Praćenje) na Threads aplikaciji omogućava korisnicima da vide hronološke objave naloga kojI prate umesto algoritamski određenog sadržaja koji se pojavljuje na kartici „For you“, piše CNBC. Iste ove funkcije, nalaze se „igrom slučaja“ i na aplikaciji Twitter, odnosno X.

Uz to, vlasnik ove mreže Mark Zakerberg rekao je da će novo ažuriranje omogućiti i sortiranje aktivnosti početne strane prema praćenju, citatima i ponovnom deljenju objava, te da će moći i da pogledaju objave koje su lajkovali u svojim podešavanjima. Isto kao i na mreži X, ljudi će moći da prevode određene objave koje se pojavljuju na stranom jeziku.

Najavljujući novine, Zakerberg je napisao u objavi „tražićete i dobićete“, aludirajući na to da su korisnici navodno zahtevali ovakve funkcije, a na kraju krajeva i samu mrežu.

Naime, njegova kompanija Meta koja u svom vlasništvu drži ovu aplikaciju, kao i Facebook, WhatsApp i Instagram saopštila je da su mnogi korisninci zahtevali od kompanije da napravi „stabilnu alternativu Twitter mreži“. Tako je nastala aplikacija koja se u načelu zasniva na Instagram aplikaciji jer je sa njom integrisana, ali prema funkcijama koje nudi ona je u stvari Twitter kopija.

Iako je delovalo da „Meta odgovor na Twitter“, uspeva u svojoj nameri da preuzme korisnike glavne konkurencije, ona je ipak naišla na probleme. Broj njenih korisnika aktivnih na dnevnom nivou je posle početnog uspeha, opao za polovinu.

TikTok koristi priliku da pridobije više korisnika

Za razliku od Threads koji je preuzeo skoro sve funkcije sa X mreže, TikTok, kineska aplikacija za kratke video snimke, dodala je u svoje funkcije opciju kreiranja samo tekstualnih objava, u kome se mogu označiti drugi nalozi i heštegovi.

Nova funkcija u stvari malo podseća na popularni Story (Priča), piše Reuters. Međutim, isto kao i na Twitter mreži, i ove objave imaju ograničenje u pogledu broja karaktera, kojih je u ovom slučaju maksimalno hiljadu.

Izgleda kao da TikTok pokušava da iskoristi aktuelna previranja koja prate Twitter dok on postaje X, i dok Zakerberg paralelno pokušava da privoli njegove korisnike na svoju novu mrežu.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi