Novo TikTok ograničenje od 60 minuta se automatski primenjuje na sve naloge, ali ćete moći da ga isključite ili da sami postavite svoje ograničenje, ukoliko to želite, navodi se u saopštenju.
Aplikacija za pametne telefone uvodi još mnogo novina usmerenih ka kontroli korišćenja (screen time management), uključujući i podsetnike za sve one koji su isključili ograničenje od 60 minuta, ali provode više od 100 minuta dnevno, na TikTok mreži.
Naravno, roditelji će moći da kontrolišu korišćenje aplikacije za svoju decu, kao i da dodaju šifru i produže dnevni limit za po 30 minuta.
TikTok ograničenje uvedeno nakon konsultacija stručnjaka
TikTok ekipa je konsultovala aktuelna istraživanja i stručnjake iz laboratorije za digitalno zdravlje u Bostonskoj dečijoj bolnici, prilikom određivanja dnevnog limita od 60 minuta.
Roditelji će moći da koriste opciju „Porodično uparivanje“ (Family Pairing) ukoliko žele da promene dnevno ograničenje korišćenja, uključujući različite vrednosti za različite dane u nedelji. Novina je i objedinjena kontrolna tabla koja prikazuje vreme provedeno ispred ekrana, u kojoj će se videti detalji o vremenu u aplikaciji, broju otvaranja aplikacije i pregledu ukupnog provedenog vremena.
Roditelji dobijaju opciju da postave još više ograničenja i da isključe notifikacije za svoju decu. Trenutno, korisnici mlađi od 15 godina ne dobijaju push obaveštenja posle 21:00, a korisnici uzrasta 16-17 godina posle 22:00.
Vreme provedeno pred ekranom je ozbiljan problem za sve korisnike, i zato TikTok ubacuje podsetnike o vremenu za spavanje. Tako ćemo moći da podsetimo vreme kada će nas iskačući prozor podsetiti da se odjavimo, ostavimo telefon i odemo u krevet.
TikTok pod pritiskom
Sve ovo dolazi nakon upozorenja EU da se TikTok mora pridržavati zakona koje ima Unija ili će ova društvena mreža trpeti posledice i eventualno biti zabranjena. Evropska komisija je nedavno naredila zaposlenima da uklone TikTok sa svojih službenih uređaja, nakon tenzija između Brisela i Pekinga.
Ne treba zaboraviti ni da se TikTok nedavno našao u fokusu nakon što je otkriveno da ova društvena mreža namerno namešta popularnost pojedinih naloga i objava. Ova aktivnost poznata pod nazivom heating omogućava zaposlenima da redovno učestvuju u ručnom odabiru, iliti guranju sadržaja za koji oni smatraju da treba da bude pregledan više i popularniji.