YouTube koristi novi trik da bi vas primorao da platite pretplatu. Crna maska skriva dugme za preskakanje reklama, a internet zajednica ponovo negoduje

YouTube stalno naglašava korisnicima da ne moraju gledati reklame ukoliko plate članarinu, u suprotnom će ih gledati, milom ili silom

YouTube koristi novi trik da bi vas primorao da platite pretplatu. Crna maska skriva dugme za preskakanje reklama, a internet zajednica ponovo negoduje

YouTube već neko vreme preduzima različite mere protiv “besplatnih korisnika”, zabranjujući upotrebu blokatora reklama i snažno naglašavajući korisnicima da ukoliko plate članarinu, mogu izbeći reklame, inače će morati da ih gledaju. Međutim, nedavno su neki korisnici interneta primetili novi „prljavi“ trik koji YouTube koristi, pokušavajući da sakrije „Skip“ dugme kako bi prisilio korisnike da duže gledaju reklame.

Pojedini korisnici Reddit foruma su prijavili da je YouTube dodao crnu masku na stranicu sa reklamom kako bi sakrio originalno dugme “Skip”, čineći ga teže uočljivim i praktično prisiljavajući korisnike da gledaju reklame duže vreme.

Ova objava izazvala je burne rasprave među drugim korisnicima. Neki su naveli da su se susreli sa istom situacijom i ogorčeno komentarisali: “Opet jeftini trik” i “Samo vas primoravaju da platite.”

Na osnovu dosadašnjih iskustava, ovo bi trebalo da bude samo testiranje kod nekih korisnika i ne znači da će biti globalno primenjeno.

Prijavi se na nedeljni Benchmark newsletter
Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Zapravo, ovo nije prvi put da YouTube “igra trikove” sa dugmetom “Skip”. Od kraja prošle godine, YouTube je skratio originalni tekst “Skip Ads” u samo “Skip” i smanjio veličinu dugmeta. Ovo je naišlo na ogorčene kritike korisnika kao namerno otežavanje preskakanja reklama.

Pored toga, YouTube je nedavno izazvao nezadovoljstvo korisnika zbog drastičnog povećanja cena. Od prošlog meseca, povećali su cene za YouTube Premium pretplatu u 19 zemalja sveta, pri čemu je najveće povećanje dostiglo 55%, piše Android Authority.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi