Spotify korisnici širom sveta prijavljuju ozbiljne poteškoće sa aplikacijom, koja se ruši i zamrzava prilikom korišćenja na određenim Samsung i Google telefonima. Problem je primećen 22. oktobra i prema brojnim izveštajima, pogađa samo korisnike koji su povezani na Wi-Fi mrežu.
Moderator Spotify foruma pokrenuo je temu nakon što su se pojavile brojne prijave korisnika da aplikacija prestaje da reaguje. Iako se greške ne javljaju na svim uređajima, čini se da su najviše pogođeni Galaxy S25 Ultra, Galaxy Tab S10 Ultra, kao i Pixel 8 i Pixel 9 telefoni.
Problemi sa Spotify aplikacijom na Galaxy i Pixel uređajima
Jedan korisnik je naveo da aplikacija postaje potpuno neupotrebljiva dok je povezana na kućni Wi-Fi, dok drugi ističu da sve funkcioniše normalno kada se koristi mobilna mreža operatera. Spotify je predložio korisnicima da ponovo instaliraju aplikaciju, ali to, prema izveštajima, nije pomoglo.
Trenutno privremeno rešenje je jednostavno, prebaciti se na mobilne podatke. Spotify je svestan problema i istražuje uzrok kako bi što pre ponudio trajno rešenje.
Raniji tehnički problemi sa Spotify aplikacijom
Ovo nije prvi put da Spotify ima poteškoće na Google telefonima. Prošle godine, nakon junske nadogradnje, korisnici Pixel uređaja (modeli 6, 7 i 8) prijavljivali su slične probleme: aplikacija se rušila i ulazila u beskonačnu petlju sve dok se uređaj ručno ne restartuje. Privremeno rešenje tada je bilo isključivanje Spotify notifikacija i brisanje keš memorije.
Početkom ove godine pojavila se i druga neprijatnost: Premium korisnici su čuli reklame iako plaćaju pretplatu. Spotify je potvrdio da je u pitanju bag i brzo objavio ispravku koja je rešila problem istog dana.
Iako je sadašnja situacija manje ozbiljna, frustrirajuće je za korisnike koji su primorani da koriste mobilne podatke za slušanje muzike dok kompanija ne objavi trajno rešenje, prenosi Android Central.
Zanimljivo.
Koristim premium Spotify na pixel 8 pro.
Nisam primetio ovaj problem na wi-fi.