Android preuzima primat nad aktivacijama iPhone uređaja na američkom tržištu

Iako su u SAD veoma popularni proizvodi kompanije Apple, novi izveštaj sugeriše da Android prevazilazi iPhone u aktivacijama uređaja na ovom tržištu

Android preuzima primat nad aktivacijama iPhone uređaja na američkom tržištu

Najnoviji izveštaj organizacije Consumer Intelligence Research Partners (CIRP) pokazuje da su nove aktivacije iPhone uređaja pale su na najniži nivo na američkom tržištu pametnih telefona u poslednjih šest godina. Da stvar bude gora po Apple, njegov najveći konkurent u mobilnom operativnom sistemu – Android preuzima primat u ovoj oblasti.

Iako CIRP primećuje da je instalirana baza iPhone uređaja veća od broja aktivacija, podaci pokazuju da je udeo novih aktivacija iPhone uređaja pao sa 40 na 33 posto tokom protekle godine, što ukazuje na smanjenje tržišnog udela u poređenju sa prethodnim godinama.

Istorijski, u vreme kada su konkurenti poput Blackberry i Windows telefona bili prisutniji, udeo aktivacija iPhone uređaja kretao se na nivou od oko jedne trećine. Ovaj udeo se stalno povećavao sve do prve godine pandemije COVID-19, kada su različiti faktori doprineli naglom porastu aktivacija. Međutim, udeo iPhone telefona se prema ovim podacima vratio na svoj dugoročni prosek, pri čemu dve od tri aktivacije pametnih telefona sada stižu sa Android strane.

CIRP sugeriše da je pad udeo aktivacija Apple telefona posledica povećane cene modernih pametnih telefona, kao i bolje trajnosti. Dok je inovacija usporila, došlo je do prelaska sa subvencionisanih kupovina na transparentnije kupovne planove, što je navelo potrošače da duže zadržavaju svoje uređaje.

Deluje da ovaj trend više utiče na prodaju iPhone uređaja nego na prodaju Android telefona, što sugeriše da Apple možda treba da prilagodi svoju strategiju kako bi povratio tržišni zamah. Inače izveštaj pokriva period od 12 meseci koji se završava svakog kvartala i obuhvata podatke iz kvartalne ankete CIRP-a o korisnicima mobilnih telefona. Cilj ovog pristupa je uklanjanje sezonskih skokova koji se obično povezuju sa lansiranjem novih uređaja i prodajom tokom praznika, pružajući jasniji uvid u postojeće trendove, tvrdi ova kompanija.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi