Ne samo iPhone, već se i Android brendovi opraštaju od malih telefona

Dva velika Android brenda takođe napuštaju trend malih ekrana

Ne samo iPhone, već se i Android brendovi opraštaju od malih telefona

Sa predstavljanjem iPhone 16e, Apple se zvanično oprašta od malih telefona sa ekranom od 4,7 inča i potpuno prelazi na mejnstrim standard od preko 6 inča. Međutim, ovaj trend nije ograničen samo na Apple jer i Android brendovi su već pokazali slične namere, gde su mnogi modeli koji su se nekada promovisali kao “kompaktni i prijatni za držanje”, postepeno nestali sa tržišta.

Asus je jedan od Android brendova koji je napustio ideju malih telefona. Zenfone 9 i Zenfone 10, predstavljeni 2022. i 2023. godine, imali su ekran od 5,9 inča, ali su bili opremljeni baterijom od 4300 mAh, što je razbilo stereotip da mali telefoni imaju lošu autonomiju. Ovi modeli su dobili podršku mnogih korisnika i ljubitelja manjih telefona. Međutim, sa Zenfone 11 Ultra, koji je predstavljen prošle godine, Asus se vratio na veći ekran od 6,78 inča i izjavio da trenutno ne planira male telefone.

Sony je takođe krenuo stopama Asusa. Njihova Xperia 5 serija ima ekran od 6,1 inča, ali zbog nestandardnog formata ekrana od 21:9, telefon je užeg dizajna, što ga čini pogodnijim za držanje u jednoj ruci. Sony je dugo promovisao Xperia 5 seriju zbog njenog prijatnog osećaja držanja u jednoj ruci.

Prijavi se na nedeljni Benchmark newsletter
Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Međutim, ova serija nije poboljšana prošle godine, a čak je i Xperia 1 VI model prešao na ekran formata 19,5:9, što ukazuje na prilagođavanje trendovima mejnstrim potrošača. Takvom odlukom se značajno smanjuju šanse da će se klasični 21:9 Xperia 5 modeli ponovo pojaviti na tržištu.

Mali telefoni su dugo bili u situaciji da su hvaljeni, ali sa druge strane se nisu dobro prodavali. Čak su i Apple iPhone 12 mini i iPhone 13 mini, uprkos pohvalama, zamenjeni Plus serijom zbog slabih prodajnih rezultata. Glavni razlog leži u tome što, sa razvojem igara i platformi za strimovanje video sadržaja, potrošači sve češće se odlučuju za veće ekrane, piše LTN.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi