Ni Apple zaposleni ne veruju da AR/VR naočare mogu da budu uspešne

Retke su situacije u kojima čujemo da zaposleni u najvrednijoj kompaniji na svetu ne veruju previše u neki Apple proizvod, ali izgleda da su AR/VR naočare takve

Ni Apple zaposleni ne veruju da AR/VR naočare mogu da budu uspešne

Očekuje se da će Apple lansirati svoje prve naočare mešovite realnosti u narednih nekoliko meseci, ali novi izveštaj New York Times sugeriše da neki u kompaniji sumnjaju u njihov potencijal za uspeh. Pozivajući se na izjave osam zaposlenih kompanije Apple (sadašnjih i bivših),  Times piše da je za neke u kompaniji “entuzijazam ustupio mesto skepticizmu” kada su u pitanju AR/VR naočare, koje će verovatno biti predstavljene na Apple-ovoj godišnjoj konferenciji za programere (WWDC) u junu.

Skepticizam je prisutan najviše zbog (potencijalno) visoke cene od oko 3.000 dolara, kao i zbog sumnje u korisnost uređaja na tržištu koje je u velikoj meri neprovereno.

AR/VR naočare su rešenje u potrazi za problemom

Prema pisanju Times-a, neki su se pitali da li su predstojeće naočare “rešenje u potrazi za problemom”, jer su izvori otkrili da za razliku od iPod-a, koji stavlja pesme u džepove ljudi, i iPhone, koji se pojavio kao kombinacija telefona i muzičkog plejera i telefona, ove naočare nemaju potrebu koju jasno zadovoljavaju.

Neki od ljudi koji su upoznati sa projektom tvrde da su neki zaposleni napustili ovaj projekat, jer su bili zabrinuti zbog njegove sposobnosti da uspe, dok su drugi očigledno otpušteni, nakon što nisu uspeli da naprave značajan napredak sa određenim funkcijama povezanim sa uređajem.

Na projekat su navodno u izvesnoj meri uticale i promene u vrhu Apple dizajnerskog tima. Džonijem Ajv, nekada glavni direktor za dizajn kompanije i osoba odgovorna za neke najznačajnije proizvode je napustio Apple 2019. godine, dok je Ajvov naslednik, Evans Henki, napustio kompaniju početkom ove godine.

Ovo pisanje New York Times-a dolazi nakon što je Blumbergov Mark Gurman izvestio o nedavnom strogo poverljivom događaju u sedištu kompanije Apple, gde su nove naočare predstavljene takozvanoj top 100 grupi koju čine najviši rukovodioci tehnološkog giganta.

Gurman je takođe primetio da AR/VR naočare predstavljaju veći rizik za Apple u poređenju sa njihovim ostalim proizvodima.

“Kada pogledamo Mac, iPhone, Apple Watch, iPod ili iPad, vidimo da je kompanija u suštini stvarala bolju verziju proizvoda koje su ljudi već znali”, napisao je Gurman. “Sa AR/VR naočarima, Apple će morati da objasni potrošačima zašto bi uopšte želeli da imaju takav proizvod”, dodao je.

Apple naočare za mešovitu realnosti će se takmičiti sa Meta Quest Pro naočarima od 1.000 dolara, koje je nedavno pojeftinile za 500 dolara u pokušaju da povećaju prodaju.

Sve oči su sada uprte u WWDC, pa će biti zanimljivo videti kako Apple planira da plasira ove naočare na tržište u pokušaju da ostvari uspeh koji ima sa većinom svojih proizvoda.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi