Nova Pantone boja godine na Motorola telefonima obeležiće 2024. godinu

Nova Pantone boja 2024. godine je Pantone 13-1023 Peach Fuzz, koja naglašava ljudske veze, a naći će se na Motorola telefonima Razr 40 Ultra i Edge 40 Neo

Nova Pantone boja godine na Motorola telefonima obeležiće 2024. godinu

Motorola i Pantone, globalni autoritet na polju boja, po drugi put su se udružili sa ciljem da kreiraju uređaje u Pantone boji godine. Nova Pantone boja godine, koju objavljuje Pantone Institut za boje, ima za cilj edukaciju i osvrt na simboličku prirodu boje, a naći će se na Motorola telefonima 2024. godine.

Ova godina predstavlja 25. godišnjicu programa Pantone boje godine, a boja koja će obeležiti 2024. godinu biće Pantone 13-1023 Peach Fuzz.

Baršunasta i nežna nijansa boje breskve, Pantone 13-1023 Peach Fuzz poseduje nežnu esenciju koja pruža osećaj zajedništva i saradnje.

Kako tehnologija postaje sve više povezana sa čovečanstvom, oslanjamo se na boje kako bismo dobili priliku da se izrazimo i stvorimo dublji i smisleniji odnos sa uređajima. To podrazumeva stavljanje fokusa ne samo na uređaje, već i na sam softver koji koriste. Pantone boja za 2024. godinu ostvaruje baš to, jer spaja virtuelni svet u kom živimo i želju da ostvarujemo dublje veze i kreiramo blagostanje“, izjavio je Ruben Kastano, zadužen za iskustva korisnika i dizajn u kompaniji Motorola.

Odabir Pantone 13-1023 Peach Fuzz boje poklapa se sa misijom kompanije Motorola da učini tehnologiju pristupačnijom svima i pomogne korisnicima da se uz pomoć nje povezuju sa svetom.

Prilikom odabira uređaja koji će nositi ovu boju, Motorola je veliku pažnju posvetila na poruku koju ona nosi i moć povezivanja. Kao logičan izbor istakli su se Motorola Razr 40 Ultra i Motorola Edge 40 Neo modeli.

Globalno dostupan, model Razr 40 Ultra kreiran je za stvaranje veza i saradnju, a zahvaljujući dizajnu na preklop, pojedinci vrlo lako mogu da se istaknu i iskažu svoj stil.

Motorola Edge 40 Neo je uređaj koji je boju postavio u sam centar svog dizajna, a Pantone 13-1023 Peach Fuzz nijansa u veganskoj koži savršeno dopunjuje dizajn ovog modela angažujući sva čula i rasplamsavajući maštu.

Oba uređaja dizajnirana su kako bi korisnicima pružili mogućnost povezivanja i iskazivanja sopstvene ličnosti, dok napredne funkcije kao što su Moto Unplugged i Family Space dodatno unapređuju našu urođenu humanost.

Obe aplikacije prihvataju balans koji je neophodan između povezanosti sa svetom i odmora, bezbednosti i smelosti. Moto Unplugged fokusiran je na važnost smislenih pauza od uređaja kako bismo više bili prisutni u realnom svetu i prisniji sa ljudima koji nas okružuju, dok Family Space podstiče porodice da istražuju tehnologiju uz adekvatno vođstvo.

Bilo je zaista divno raditi sa Motorolom i posmatrati predanost sa kojom prilaze kreativnosti, povezanosti i personalizovanosti kroz boje na njihovim uređajima, a ovogodišnja boja nosi posebnu važnost u stvaranju tih veza i zajedništva. Naša Pantone boja za 2024. godinu spaja virtuelni i stvarni život, što je čini idealnom bojom za digitalne uređaje. Uzbuđeni smo da vidimo kako će naša publika koristiti funkcije koje Motorola nudi i ostvariti nove kontakte u budućnosti uz pomoć njih“, izjavila je Lori Presman, potpredsednica Pantone instituta.

Motorola Razr 40 Ultra i Motorola Edge 40 Neo u Pantone boji za 2024. godinu biće dostupni na tržištima u Evropi i Bliskom Istoku.

PR saopštenje

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi
Polisa privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.