Prema najnovijem izveštaju investicione banke Piper Sandler o navikama američkih tinejdžera za proleće 2025. godine, čak 88% ispitanika koristi iPhone, dok je pre deset godina taj procenat bio 66%. Istraživanje je obuhvatilo više od 6.000 tinejdžera prosečne starosti 16 godina.
Zanimljivo je da isti broj, 88%, kaže da i sledeći telefon koji planiraju da kupe mora biti iPhone, a 25% već planira prelazak na novi iPhone 17. Ovi podaci ukazuju na snažnu lojalnost Apple brendu i izraženu dominaciju iPhone uređaja među mladima.
Istraživanje ističe i socijalni pritisak među američkim tinejdžerima – korišćenje Android telefona može dovesti do osećaja isključenosti iz društva, pa čak i do podsmeha među vršnjacima. Na svakih 10 tinejdžera, samo 1 koristi Android uređaj.
Međutim, i pored uspeha sa hardverom, Apple se suočava sa izazovima kada je reč o servisima. Većina mladih nije zainteresovana za Apple-ove pretplatničke usluge kao što su Apple Music i Apple TV+, što ukazuje da kompanija još nije pronašla pravi model za privlačenje mlađih korisnika na tom planu.
Istraživanje je takođe pokazalo da je Instagram najpopularnija društvena mreža, dok je interesovanje za platforme poput Netflixa (31%) i YouTube-a (26%) u opadanju među ovom starosnom grupom.
Nema komentara 😞
Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!
Pridruži se diskusiji