Huawei Consumer Business Group (BG) danas je prikazala više od sto proizvoda na jednom od najprestižnijih Sajmova potrošačke elektronike 2015 (Consumer Electronics Show® – CES) koji se od 6. do 9. januara održava u Las Vegasu. Među naprednim informaciono-tehnološkim rešenjima izdvajaju se pametni i prenosivi uređaji, tableti, sistemi za bežični pristup internetu, raznovrsni pametni kućni uređaji, OTT (over-the-top) sadržaji, dok je posebnu pažnju posetilaca privukao sistem kontrole nad vozilom putem telefona.
Platforma koja povezuje pametne kućne uređaje
Kompanija Huawei je na ovogodišnjem CES-u najavila početak Hilink ere – strategiju koja će obezbediti integrisane usluge mobilnog interneta korisnicima širom planete. Strategija je u skladu sa globalnom misijom kompanije da ljudima širom planete učini dostupnom najnoviju tehnologiju i obezbedi jedinstveno iskustvo povezivanja bez obzira na geografsku lokaciju.
Još pametniji dom uz Huawei rešenja
Kako navode u kompaniji, Huawei proizvodi dizajnirani su da zadovolje i najzahtevnije korisnike, a bazirani su na inovacijama koje obezbeđuju integrisane mobilne usluge. Jedno od takvih rešenja je i platforma koja povezuje pametne kućne uređaje, a među kojima su oni za prikazivanje i čuvanje multimedijalnih sadržaja, rešenja za praćenje kvaliteta vazduha, pametne utičnice, daljinski kontrolisano infracrveno svetlo kao i pametni električni ventilator.
Među proizvodima koji su deo Huawei Hilink rešenja izloženih na CES2015 su i: Huawei MediaPad T1 i X1, prenosivi uređaj TalkBand B1, uređaj za bežični pristup internetu E5 PRO, kućni uređaj PT500 i WS331C, OTT (over-the-top) Huawei M330 i sistem kontrole nad vozilom ME909Tu-565.
“Prethodna, 2014. godina je godina naših najvećih dostignuća. Strategija Huawei-a, fokusirana na premium proizvode, donela je izvanredne rezultate, sa porastom prodaje pametnih telefona od 30% i više od 11.8 milijardi dolara. Naši pametni mobilni uređaji Huawei P7 i Huawei Mate7 popularni su širom sveta, a u međuvremenu, Huawei je postao prva kineska kompanija koja se našla na Interbrend listi top 100 najboljih brendova u 2014. godini”, kazao je gospodin Richard Yu, CEO Huawei Consumer BG.
Richard Yu rekao je i da Huawei u budućnosti planira dalje jačanje poslovanja u segmentu pametnih telefona što podrazumeva fokusiranost na istraživanje i razvoj kao i integrisane usluge i cloud tehnologiju.
Da se planovi kompanije Huawei ostvaruju, potvrđuju rezultati sa tržišta. Naime, nastavljajući uspeh modela Huawei P6, model P7 je za samo šest meseci nakon premijere u Parizu u maju 2014 , prodat u 4 miliona primeraka dok je Huawei Mate7 u međuvremenu odlično prihvaćen na tržištu. Dodatna potvrda uspeha kompanije Huawei, kao vodećeg prodavca na tržištu premium pametnih telefona, je isporuka od više od milion jedinica telefona modela G7 za samo dva meseca nakon premijere. Porast prodaje rezultirao je i jačanjem svesti o Huawei brendu: ostvaren je napredak sa 52% u 2013. na 65% u 2014, preporučena vrednost brenda prema IPSOS istraživanju dostigla je 43%.
Na CES 2015 prikazani su vodeći Huawei i Honor proizvodi među kojima su Huawei P7 (Sapphire, Arsenal i standardna izdanja), Huawei Mate7 (premium i standardna izdanja), kao i Huawei Honor 6 i Honor 6 Plus.
Huawei najavio dolazak “Hilink” ere
Huawei Consumer Business Group (BG) danas je prikazala više od sto proizvoda na jednom od najprestižnijih Sajmova potrošačke elektronike 2015 (Consumer Electronics Show® – CES) koji se od 6. do 9. januara održava u Las Vegasu. Među naprednim informaciono-tehnološkim rešenjima izdvajaju se pametni i prenosivi uređaji, tableti, sistemi za bežični pristup internetu, raznovrsni pametni kućni