Huawei zaštitio ime "Vision Pro" u Kini, Apple je potencijalno u problemu

U neočekivanom spletu okolnosti, Apple bi mogao da ima pravne probleme u Kini, jer Huawei poseduje prava na ime "Vision Pro" za svoje proizvode

Huawei zaštitio ime "Vision Pro" u Kini, Apple je potencijalno u problemu

Kada multinacionalna kompanija lansira novi proizvod, mora pažljivo da izabere ime. Naziv koji je dostupan u matičnoj zemlji, možda je zaštićen u nekoj drugoj, što može dovesti do pravnih problema. Upravo to se trenutno dešava sa Apple Vision Pro XR naočarima.

Iako na američkom tržištu nema proizvoda sa imenom Vision Pro, Huawei je u Kini podneo zahtev za zaštitni znak pre četiri godine, tačnije 16. maja 2019. godine, piše Gizchina.

Zaštitni znak je registrovan pod brojem 38242888, i pripada međunarodnoj klasi 9. Ova klasa obuhvata širok spektar proizvoda, uključujući fotografske, kinematografske i signalne uređaje.

Huawei ima ekskluzivna prava na ime “Vision Pro” na period od deset godina, od 28. novembra 2021. do 27. novembra 2031. Ova prava su odobrena za proizvode i usluge, uključujući uređaje za virtuelnu realnost, LCD televizore, radio opremu i mnoge druge.

S obzirom na to da Huawei već poseduje prava na ime “Vision Pro”, Apple možda neće moći da prodaje svoj proizvod sa ovim imenom u Kini. Huawei ima dve linije proizvoda koje su povezane sa terminom “Vision” – pametne naočare Vision Glass i Huawei Vision Smart Screen seriju uređaja.

Šta Apple može da uradi?

Apple sada ima nekoliko opcija. Ukoliko želi da prodaje svoj uređaj u Kini, jedna od opcija je da promene ime uređaja za kinesko tržište. Ovo bi bio najjednostavniji način da se reši problem.

Naravno, drugo rešenje je da Apple pregovara sa kompanijom Huawei o korišćenju imena “Vision Pro” u Kini. Iako bi ovaj proces mogao da potraje, postoji šansa da bi Apple na kraju mogao da zadrži to ime.

Tu je i treća opcija – da jednostavno ne prodaje Vision Pro u Kini. Iako su šanse male za tako nešto, opcija postoji. Kina je jedno od najvećih tehnoloških tržišta na svetu, i ovo bi svakako naškodilo američkom gigantu.

Ova situacija je zapravo prilično zanimljiva, jer, za razliku od dosadašnjih situacija, ovog puta kineska kompanija drži sve karte u rukama.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi