Microsoft je kupio Bethesda studio nakon što je čuo da će Starfield biti PlayStation ekskluziva

Microsoft je video da Sony plaća Bethesda studiju da njihove igre budu PlayStation ekskluzive i odlučio je da uradi nešto drastično povodom toga

Microsoft je kupio Bethesda studio nakon što je čuo da će Starfield biti PlayStation ekskluziva

Fil Spenser, šef Xbox-a, otkrio je da je ključni motiv za preuzimanje ZeniMax-a, matične kompanije čuvenog Bethesda Softworks studija, bila mogućnost da će Starfield biti PlayStation ekskluziva.

Tokom saslušanja pred Federalnom trgovinskom komisijom, Spenser je izjavio: “Kada smo kupovali ZeniMax, bili smo vođeni time što je Sony dogovorio sa Bethesda-om ekskluzivitet za igre Deathloop i Ghostwire… plaćajući Bethesdi da te igre ne izdaju za Xbox.” Nastavio je da objašnjava da kad su čuli za mogućnost da se i Starfield nađe samo na PlayStation-u, osetili su da moraju nešto da preduzmu, prenosi The Verge.

Microsoft je izdvojio 7,5 milijardi dolara da bi kupio ZeniMax Media. Po završetku kupovine, Microsoft je najavio ekskluzivne igre za Xbox i PC. Do sada je lansirao igru Redfall, a Starfield je najavljen za 6. septembar.

Spenser je takođe otkrio da postoji neizvesnost oko toga da li će igra Elder Scrolls VI biti ekskluzivna za Xbox. “Nismo bili potpuno jasni na kojim platformama će igra biti dostupna, s obzirom na to koliko je daleko njeno lansiranje“, izjavio je.

Spenser je tokom velikog dela saslušanja opisivao Sony kao agresivnog konkurenta.

Svaki put kad izdamo igru na PlayStation-u… Sony zadržava 30 posto prihoda koje ostvarimo na njihovoj platformi i onda taj novac koristi za pokušaj smanjenja Xbox-ove prisutnosti na tržištu“, rekao je Spenser. Po njegovim rečima, kupovina Bethesda i pokušaj preuzimanja Activision Blizzard-a su način na koji Microsoft pokušava da se suprotstavi Sony-ju.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi