Mladi Amerikanci koriste isključivo iPhone, samo 12% njih je spremno da kupi Android

Istraživanje pokazuje da 88% američkih tinejdžera planira da kupi iPhone, dok je samo 12% spremno da se odluči za Android

Mladi Amerikanci koriste isključivo iPhone, samo 12% njih je spremno da kupi Android

Koji mobilni telefon koriste mladi? Prema anketi koju je sprovela kompanija Piper Sandler među američkim tinejdžerima, samo 12% njih je spremno da kupi Android kao svoj sledeći mobilni telefon, dok gotovo 90% njih sada kupuje iPhone.

Ova studija je obuhvatila više od 13.500 tinejdžera iz 47 država širom Sjedinjenih Američkih Država i otkrila da je 87% ispitanika izjavilo da trenutno koristi iPhone, dok je čak 88% izjavilo da želi da kupi iPhone kao svoj sledeći mobilni telefon. Ovo jasno pokazuje Apple dominaciju među mladim korisnicima.

Vredno je napomenuti da je spremnost tinejdžera da zamene svoje mobilne telefone blago opala, pri čemu samo 22% ispitanika očekuje da pređe na iPhone 16 ove jeseni i zime, što je malo manje u odnosu na 23% i 24% prethodnih godina. Generalno, tinejdžeri su manje skloni da pređu na iPhone 16.

Zbog dugog ciklusa zamene, modeli koje koriste u proseku su tri generacije iza iPhone 16, što je duže u odnosu na 2,5 generacije pre dve godine. Ipak, tinejdžeri pokazuju relativno jak interes za nove tehnologije, pa gotovo 30% njih čeka Apple Intelligence, što se očekuje da bude glavni razlog za prelazak na iPhone 16.

Pored popularnosti iPhone-a, procenat onih koji poseduju Apple AirPods slušalicame je takođe visoka i iznosi 70%, dok 25% ispitanika veruje da će kupiti nove AirPods slušalice u narednih šest meseci, a 30% tinejdžera poseduje i iPad tablet računare i Apple pametne satove. Jedan od retkih Apple proizvoda koji nije popularan među mladima jeste Apple TV+ streaming servis, koji koristi samo 10% njih.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi