Pretplata u novim vozilima - ne, hvala

Pretplata u novim vozilima za neke dodatne opcije je izbor veoma malog broja vozača i novopečenih vlasnika, pokazuju najnovija istraživanja.

Pretplata u novim vozilima - ne, hvala

Poslednjih desetak godina došlo je do postepene “tehnologizacije” auto industrije. Direktori auto-kompanija će vam reći da trend pokreću potrošači, zaluđeni svojim pametnim telefonima i tablet uređajima, iako postoje drugi razlozi zašto automobili dolaze sa displejima. To sa druge strane znači ugradnju nekih dodatnih opcija i uređaja u nove modele automobila. Pretplata u novim vozilima postaje sve popularniji vid prihoda.

Međutim, pored toga što se proizvođači konstantno trude da nas “osvoje” sjajnim gedžetima ili softverom u novim vozilima, u poslednje vreme pokušavaju da dođu i do unosne “ponavljajuće zarade” koja prilično raduje investitore u tehnološkom sektoru.

Ovi pokušaji čine da se kupci osećaju konstantno opterećeni nekim malim troškovima. Sada imamo i konkretne podatke koji pokazuju koliko su kupci zainteresovani za tehnologiju u svojim vozilima o čemu upravo govori nova AutoPacific anketa. Verujemo da mnogi neće biti iznenađeni rezultatom ovog istraživanja.

Mesečna pretplata u novim vozilima za neke dodatne funkcije

AutoPacific je pitao ljude koji žele da kupe novi automobil o njihovom interesu za 11 različitih povezanih funkcija u automobilu, počevši od interneta u automobilu po hipotetičkoj ceni od 15 dolara mesečno.

Samo 30 odsto ljudi je izjavilo da bi plaćalo ovu mesečnu pretplatu, što govori dosta.

Istraživanje je obuhvatilo tri kategorije vozila: vozila sa unutrašnjim sagorevanjem, plug-in hibridna električna vozila i vozila na baterije. Rezultati su pokazali da je 37% kupaca PHEV-a želelo ugrađen internet u automobilu, dok je taj procenat bio manji kod kupaca BEV-a (32%) i vozila sa unutrašnjim sagorevanjem (28%).

Ostale funkcije koje su bile obuhvaćene ovim istraživanjem su dobile manju popularnost od in-car Wi-Fi-ja. Na primer, samo 23% ispitanika je bilo zainteresovano za daljinsko upravljanje nekim funkcijama vozila putem pametnog telefona uz dodatnu mesečnu naknadu od 10 dolara.

Međutim, interesovanje je bilo veće kod kupaca PHEV-a i BEV-a (29% za svaku kategoriju), nego kod kupaca vozila sa unutrašnjim sagorevanjem (21%).

AutoPacific je takođe razvrstao svoje podatke prema starosnim grupama. Grupa od 30 do 39 godina je bila najzainteresovanija za povezane funkcije u automobilima – 28% želi da direktno strimuje video na infotainment ekranu, 20% želi da igra video igre na ekranu, a 18% želi video konferencije u automobilu.

Sa druge strane, grupa od 60 do 69 godina je bila najmanje zainteresovana za ove funkcije; samo 10% bi želelo video strimovanje u automobilu, a video konferencije i video igre su bile još manje popularne (5% i 4%).

Možemo da zaključimo da proizvođači automobila forsiraju pretplate, ali interesovanje potrošača jednostavno ne postoji.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (1)
  1. Iskreno sam očekivao manji procenat kada sam pročitao naslov, 30% nije malo.
    Ovaj sistem pretplata mi ide na živce, uskoro nećeš ništa više moći da kupiš nego ćeš sve iznajmljivati...
    Samo čekam dan kada ću ići u Uradi Sam da se "subscribe-ujem" na čekić i da dobijem 200 udaraca mesečno u osnovnom paketu + 10 dinara po svakom sledećem udarcu.

Pridruži se diskusiji
Komentari su zatvoreni.
Možda vam se svidi