Microsoft Xbox divizija ostvarila je istorijski poslovni uspeh u drugom kvartalu 2025. godine, prvi put je premašila prihod od 5 milijardi dolara, uz godišnji rast od 10%. Iako je prodaja Xbox konzola nastavila da opada (6% manje u odnosu na prethodni kvartal i čak 22% manje nego prošle godine), kompanija je pokazala da više ne zavisi od uspeha u „ratu konzola“.
Ključ uspeha leži u dve „zlatne koke“: sopstvenim, ekskluzivnim gejming igrama i popularnom Game Pass pretplatničkom servisu. Ove dve oblasti zajedno beleže rast prihoda od 13% u odnosu na prethodni kvartal.

Nakon velikih akvizicija studija, Microsoft sada poseduje brojne poznate franšize i primenjuje strategiju istovremenog objavljivanja igara na više platformi. Novi naslovi kao što su Doom: The Dark Ages i The Elder Scrolls IV: Oblivion Remaster odmah su dostupni na Xbox-u, PS5-u i PC-ju. Istovremeno, tradicionalno uspešne igre kao što su: Forza Horizon 5 i Indiana Jones and the Great Circle već su se pojavile i na PS5 platformi, čime je značajno povećana prodaja.
Posebno se istakao Forza Horizon 5, koji je na PS5 prodat u 2 miliona primeraka za samo 25 dana, a ukupno je premašio 3 miliona prodatih kopija, postavši jedno od najprodavanijih izdanja na toj konzoli ove godine.
Uz to, Game Pass nastavlja da širi svoju bazu korisnika, nudeći kvalitetne igre već prvog dana izlaska. Hit naslov Light & Shadow: Expedition 33 odmah je bio dostupan pretplatnicima, dok je Call of Duty: Black Ops 6, koji je već premašio 50 miliona igrača, bio ključni faktor za dalji rast ove gejming pretplate.
Microsoftov zaokret ka ekosistemu usmerenim na igre i dostupnost na svim platformama pokazao se kao dobitna strategija, bez potrebe da se vodi zastareli rat konzola, prenosi Kotaku.
Nema komentara 😞
Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!
Pridruži se diskusiji