Unreal Engine 5 dozvoljava razvoj igara koje su do juče bile nezamislive, ali zahteva izuzetno snažan hardver, posebno na PC platformi. U trenutku izlaska, zahtevi ovog naprednog modula za kreiranje igara, bili su čak dve generacije ispred tadašnjih najjačih grafičkih karti i procesora, što je imalo za posledicu loše performanse UE5 igara, čak i na najjačim grafičkim kartama.
Prema Brianu Himskerku iz Massive Damage-a, koji je govorio u podcastu „Broke Silicon“, problem je posebno izražen na PC platformi zbog brojnih uskih grla u protoku podataka. Za razliku od konzola poput PlayStation 5 i Xbox Series X|S, koje imaju specijalizovane IO kontrolere za obradu podataka, PC se oslanja na sirovu snagu procesora i brži interfejs kako bi nadoknadio manjak optimizacije. Očekuje se da će tek RTX 6000 serija grafičkih karti omogućiti Unreal Engine 5 da bi proradio kako treba na PC-ju.
Epic Games je svestan problema sa performansama i aktivno radi na poboljšanjima unutar UE5, ali neka rešenja, poput optimizacije kompajliranja šejdera, još uvek zahtevaju ručnu intervenciju programera. Najnovija verzija Unreal Engine 5.5 donosi inovacije poput Nanite osvetljenja i MegaLights tehnologije, ali je još dug put do potpunog uklanjanja problema sa performansama, prenosi Wccftech.
Nema komentara 😞
Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!
Pridruži se diskusiji