DirectSR API je integrisan u Agility Software Development Kit 1.714.0-preview, omogućavajući programerima da lakše integrišu različite Super Resolution tehnologije u svoje igre. Sređivanjem i objedinjavanjem dosadašnjih tehnologija kao što su: FSR, DLSS i XeSS, Microsoft DirectSR pruža programerima pojednostavljeno rešenje za implementaciju u igre.
Proizvođači GPU hardvera su bili na čelu razvoja tehnologije Super Resolution (XeSS, FSR, DLSS). Kako se broj SR varijacija vremenom širio, postajalo je sve teže i dugotrajnije za programere igara da implementiraju svaku SR tehnologiju posebno. Da bi se ovo rešilo, Microsoft je osmislio jedinstveni SR API koji može besprekorno integrisati SR tehnologije na različitim hardverskim platformama. Ova tehnologija se zove DirectSR.
Microsoft DirectSR API se nalazi unutar Agility SDK koji ima za cilj da standardizuje podršku za SR u D3D12 gejming naslovima. Razvijen je u zajedničkoj saradnji sa kompanijama: AMD, Intel i Nvidia, ovaj API omogućava jednostavno korišćenje postojećih tehnologija za skaliranje, podržavajući više SR proizvođača kroz standardizovan set komandi ulaza i izlaza.
Trenutno, DirectSR nudi u startu ugrađenu podršku za AMD FSR 2.2 i podršku na nivou drajvera za Intel XeSS i Nvidia DLSS tehnologije. DirectSR je u osnovi podržan GPU drajverima i proizvođači mogu prilagoditi svoju SR implementaciju u cilju postizanja optimalnih performansi svog hardvera.
API takođe uključuje podršku za varijacije nezavisne od GPU rešenja na nivou aplikacija, osiguravajući upotrebljivost na raznovrsnim hardverskim platformama (Windows on ARM). Pored toga, API omogućava korisnicima da izaberu između više ponuđenih tehnika skaliranja u toku rada, a na osnovu svog hardvera, prenosi Kitguru.
ето дође време да и ја поздравим неки Микрософтов потез