Još jedna neobična novina trebalo bi ove nedelje da stigne na društvenu mrežu Twitter. Naime, slanje direktnih poruka nalozima koji vas ne prate na ovoj mreži biće moguće samo ukoliko platite za to.
Twitter Blue je servis koji košta osam dolara mesečno i svojim korisnicima nudi neke funkcije koje nisu dostupne na „običnoj“, odnosno besplatnoj varijanti mreže. Jedna od funkcija koja je bila dostupna svim korisnicima, odnosno pomenuto slanje direktnih poruka, sada će biti omogućena samo u okviru ovog servisa.
Vlasnik mreže, Ilon Mask je novo ažuriranje najavio svojim odgovorom na objavu naloga koji inače objavljuje vesti u vezi sa ovom mrežom. On je napisao da je to jedini način da se mreža izbori sa problemom bot naloga koji šalju gomile nepoželjnih poruka korisnicima.
Slanje direktnih poruka se od sada naplaćuje
„Sistem plaćanja je sredstvo verifikacije naloga koje povećava cenu postojanja bot naloga za oko 10 hiljada puta“, napisao je on.
Dodao je da se nada da će ažuriranje izaći već tokom ove nedelje. Između ostalog, on tvrdi da je sve teže napraviti razliku između pravih i bot naloga na ovoj mreži – lažnih naloga koji su često napravljeni sa propagandnom svrhom. Ažuriranje bi trebalo da se odnosi i na grupne četove u okviru ove mreže, ali i dalje nema detalja o njihovom načinu funkcionisanja.
Mask je pre kupovine ove mreže prošle godine često kritikovao bivše rukovodstvo, između ostalog, upravo i zbog postojanja previše bot naloga koji uspevaju i da guše slobodu govora na mreži. Jedno od obećanja koje je dao javnosti je da će nakon kupovine raditi na rešavanju te i ostalih stvari koje smatra problemom.
Međutim, na ovoj mreži već postoji mogućnost automatskog odbijanja svih direktnih poruka koje ne dolaze od strane naloga koje korisnici ne prate. To je funkcija koja lako rešava i problem nepoželjnih poruka od strane botova ili bilo kog drugog naloga kojeg korisnici ne prate. Ipak, iz ugla milijardera, izgleda kao da samo plaćanje rešava neke probleme.
Ova promena međutim, može napraviti novi problem novinarima koji često koriste Twitter kako bi stupili u kontakt sa ličnostima koje ne prate njihove naloge, naravno, ukoliko ne plate servis Twitter Blue.
Ovaj servis inače korisnicima nudi opciju verifikacije naloga (plave kvačice), izmenu originalnih tvitova do sat vremena nakon objavljivanja, veće objave sa do četiri hiljade karaktera, uvođenje manje reklama i slično. Od preuzimanja mreže u svoje ruke, Mask je osim pomenutih opcija, mrežu uveo u priličnu transformaciju o kojoj smo u više navrata pisali.
Nema komentara 😞
Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!
Pridruži se diskusiji