Otkazi se nastavljaju iako je Ilon Mask rekao da ih više neće biti

Otkad je došao na čelo Twitter mreže, Ilon Mask je uveo neke drastične mere poput kratkih rokova i otkaza za veliki broj ljudi, ali se otkazi nastavljaju.

Otkazi se nastavljaju iako je Ilon Mask rekao da ih više neće biti

Pre nekoliko meseci, krajem novembra Ilon Mask je okupio preostale zaposlene u sedištu kompanije Twitter u San Francisku kako bi im rekao da su otpuštanja okončana, svega nekoliko nedelja nakon što je otprilike dve trećine radne snage dobilo otkaz.

Mask je prošle nedelje otpustio nekoliko desetina zaposlenih u odeljenjima prodaje i inženjeringa, uključujući jednog od direktora koji je upravljao Twitter oglasima, piše The Verge. To znači da je Mask imao najmanje tri kruga otkaza od svog obećanja da više neće otpuštati ljude iz novembra.

U međuvremenu, on je interno dao direktivu da se u roku od nedelju dana promeni način na koji se oglasi isporučuju u glavnom feedu Twitter društvene mreže. Ovo je samo deo plana koji je Mask najavio da popravi ono što je javno nazvao „najgorom relevantnošću oglasa na svetu“.

Promena sistema Twitter oglasa

Maskov plan je da promeni targetiranje Twitter oglasa tako da radi kao Google oglasi za pretragu, koji se pojavljuju prvenstveno prema ključnim rečima koje se traže, a ne prema aktivnostima korisnika i podacima profila. To je pristup koji dobro funkcioniše za pretraživač, gde ljudi odlaze da izraze konkretnu nameru da nešto pronađu, i pomogao je kompaniji Google da izgradi jedan od najprofitabilnijih poslova svih vremena. Nažalost, taj model nikada nije uspeo da se preslika na društvene mreže.

U tvitu u subotu, Marcin Kadlučka, otpušteni menadžer inženjera za monetizaciju koji je direktno izveštavao Maska, nagovestio je neizvodljivost jednonedeljnog roka u tvitu: „Verujem da Twiter zaista može da poboljša oglase za 2-3 meseca (ipak, ne obavezno za nedelju dana).“

Prijavi se na nedeljni Benchmark newsletter
Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Ilon Mask pravi drastične rezove

Poboljšanje Twitter oglasa bio je ključni fokus Maska otkako je kupio kompaniju. On je više puta istakao da su Twitter oglasi manje personalizovani i efikasni od konkurencije. Ono što za sada ostaje nejasno je da li će promena oglasa funkcionisati tako da oglasi budu vođeno ključnim rečima, kao što to rade Google oglasi, kao i da li će se tako zapravo poboljšati kvalitet Twitter oglašavanja.

Većina onih koji su radili u kompaniji i koji su se bavili oglasima, na žalost ne misle da je to rešenje:

S druge strane, nije kao da je Twitter, sa toliko zaposlenih i trustom mozgova pravio novac pre nego što je Mask došao na čelo kompanije…

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (5)
  1. kUdtiHaEX

    Svašta je on rekao, čovek je realno bolid. Ne znam da li ga iko uopšte sada uzima za ozbiljno.

  2. Čika_Kure

    Svašta je on rekao, čovek je realno bolid. Ne znam da li ga iko uopšte sada uzima za ozbiljno.

    Baš tako...
    Sa druge strane šta bi sa američkim kapitalizmom, da nisu postali zemlja proleterska a da ja to ne znam? Lik je kupio kompaniju bukvalno može sa njom da radi šta hoće, čemu stormshit, mnogi su pre njega isto radili sa firmama koje su kupili i radnicima koji su u tim firmama radili..

  3. Pozdravljam sve promene koje je napravio.
    Stormšit ima političku pozadinu, a politika nije dozvoljena na forumu.

  4. hsv.stoned


    View image at the forums

  5. Dosta je promena na bolje, ali ključna je otišla na gore. Ukidanje hronološkog feed-a je dovoljan razlog da se udaljim sa platforme.

Pridruži se diskusiji
Komentari su zatvoreni.
Možda vam se svidi