TikTok je prva aplikacija koja je premašila 10 milijardi dolara potrošnje kroz kupovine u aplikaciji

Nova analiza potrošnje u aplikacijama za 2023. godinu otkriva porast prihoda od 11 posto, a TikTok je prva aplikacija koja je premašila 10 milijardi dolara

TikTok je prva aplikacija koja je premašila 10 milijardi dolara potrošnje kroz kupovine u aplikaciji

Prekretnice u potrošačkom društvu nastavljaju da rastu, pa tako nova analiza o potrošnji u mobilnim aplikacijama dostiže nove rekorde i povećanje prihoda od 11 posto. Porast je pokrenula potražnja za video platformama, a igre su pale za dva posto na godišnjem nivou. Prema istim podacima, TikTok je prva aplikacija na svetu koja je premašila 10 milijardi dolara potrošnje kroz kupovine unutar aplikacije, ističe portal Bloomberg koji je i objavio analizu.

Prekretnica je postignuta kroz sistem koji omogućava TikTok korisnicima da daju neku vrstu napojnice svojim omiljenim kreatorima i nalozima koji strimuju sadržaj u direktnom prenosu. Marketinški istraživači su rekli da je ova društvena mreža, koja je u vlasništvu kineske kompanije ByteDance, „otključala tajnu monetizacije na mobilnim uređajima“.

Potrošnja u aplikacijama, umesto u igrama, porasla je u 2023. godini, jer su korisnici više plaćali za striming sadržaj ali i aplikacije za upoznavanje. Međutim, najveći pokretač prihoda na mobilnim uređajima ostala je reklama – dve trećine prodaje na mobilnim uređajima odnose mobilni oglasi, dostižući čak 362 milijarde dolara, što je osam posto više nego u 2022. godini.

Analiza je takođe otkrila da su potrošači duže vremena provodili na svojim pametnim telefonima. Indonezija je bila na vrhu liste zemalja u ovom pogledu, sa prosekom od preko šest sati dnevno po osobi. Prosečno vreme korišćenja aplikacija u 10 najvećih tržišta bilo je pet sati dnevno, a potrošnja je takođe porasla za tri posto. Aplikacije koje su ljudi širom sveta najviše preuzimali na svoje uređaje bile su Shein i Temu, pri čemu je ova druga bila na prvom mestu na 125 različitih tržišta.

S druge strane, sektor putovanja i prodaje karata doživeo je porast popularnosti i potrošnje. Naravno, tu je i veštačka inteligencija, a prema podacima, aplikacije za generativnu AI premašile su 10 milijardi dolara mesečne potrošnje potrošača do kraja 2023. godine.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi