A.J Braun i Ela Irvin vodili su poslove u odeljenjima bezbednosti i dali su ostavke dan za danom, čime je Twitter izgubio dva bitna “šrafa” u sigurnosnom sistemu i to samo u jednoj nedelji, prenosi Reuters.
Šef za bezbednost brenda i kvalitet reklama Braun je napustio Twitter juče, a prekjuče je to uradila i Ela Irvin koja je imala potpredsedničku ulogu za poverenje i bezbednost proizvoda sa kojom je nadgledala sadržaj i suspendovane naloge.
Ovi odlasci otvaraju nove izazove za Twitter društvenu mrežu, koja je ušla u transformaciju od kad ju je kupio Ilon Mask. On je nedavno postavio novog izvršnog direktora mreže Lindu Jakarino, dok je on zadržao poziciju vlasnika i tehničkog direktora koji nadgleda proizvode, softver i server.
Mask je pre kupovine ove društvene mreže konstantno kritikovao prečeste i prevelike reklame, njenu politiku korišćenja kao i rukovodstvo uz optužbe da gasi slobodu govora. Kada ju je kupio, zaista je krenuo u preciznu transformaciju preuređivanje ove “onlaj”n društvene platforme, uz mnogo novina.
Međutim, to preuređivanje pratilo je i otpuštanje ogromnog broja radnika, dok se platforma paralelno jedva izborila da zadrži oglašivače koji su se oprezno reklamirali na mreži zbog masovnih otpuštanja. A.J. Braun je bio jedna od osoba koja se bavila sferom oglašavanja, ali je sada i on dao ostavku.
Ipak, nova izvršna direktorka Jakarino je prethodno bila šef reklama na drugom masovnom mediju NBCUniversal, što ukazuje da je Mask prethodno računao na ovakav scenario, sa kojim bi sada ona trebalo da se izbori kako bi mreža ostala aktivna.
Nema komentara 😞
Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!
Pridruži se diskusiji