Internet platforma YouTube objavila je da su njeni pretplatnički nalozi preko njenih Premium i Music servisa dostigli prekretnicu od 100 miliona korisnika. S tim u skladu, deluje da je YouTube zabrana blokera reklama koju je platforma prošle godine počela da primenjuje, primoravajući tako korisnike da pređu na pretplatničke naloge ili da na besplatnom nalogu dozvole reklame, donela rezultate. Međutim, pomenuti broj korisnika koji plaćaju pretplatu kako bi gledali video snimke i slušali muziku bez reklama, uključuje i one koji ove servise koriste na probnoj osnovi koja se ne plaća.
Posmatrajući stvari na taj način, to je možda samo privremena dobit kompanije. Naime, korisnici širom sveta su po uvođenju zabrane, neki bi rekli, sa razlogom, masovno bili nezadovoljni odlukom kompanije, tražeći alternative ovom servisu ili nastavku blokiranja reklama uz besplatni nalog. Moguće je da je jedan deo njih prihvatio da pređe na pretplatnički nalog, odnosno da ga isproba besplatno u jednom periodu, posle čijeg isteka bi jednostavno odustao od pretplate.
Uprkos tome, platforma ističe kako je samo za nešto više od godinu dana doživela dolazak 20 miliona novih članova. Govoreći o svojoj prekretnici, kompanija se priseća 2015. godine u blog objavi:
„…Verovali smo da postoji potreba za YouTube iskustvom koje će koristiti ne samo našim korisnicima, već i kreatorima sadržaja i umetničkoj zajednici i objavili smo novu pretplatničku uslugu sa potpuno novom aplikacijom, YouTube Music“.
U objavi piše i da je kompanija mnogo naučila tokom prethodnog perioda, napravila je neke promene, krenula u rebrending i čak proširila svoje planove i ono što nudi od usluga. Zatim, YouTube ističe kako su Premium i Music servisi sada dostupni u preko 100 zemalja i regiona, čineći platofrmu jednim od najekspanzivnijih na tržištu.
Ipak, uprkos prvobitnom besu korisnika zbog uslovljavanja reklamama između pretplatničkih i besplatnih naloga, moguće je da će uspon ove platforme ipak nastaviti da raste ukoliko se ne pojavi neka velika alternativa.
Ne treba ispustiti iz vida i da sa dolaskom generativne veštačke inteligencije u gotovo sve proizvode i usluge, i ovaj servis raste implementirajući AI opcije, što ga mnogima čini primamljivim.
Pa tačno je cela armija idiota u Americi koja koristi Google Chrome počela da plaća pretplatu baš zato što su toliko mentalno zaostali i retardirani da nisu ni uzeli u obzir da postoji neka alternativa npr Mozzilin Firefox na kome sve i dalje radi besprekorno što se tiče blokiranja reklama.
Radi na Chrome i na ostalim browserima.
Ljudi su generalno bića koja prirodno traže lakši i komforniji način, ako ne mora da se menja navika platiće jer je tako lakše.
Tako je bilo i za Netflix kad je krenuo da kreše deljenje naloga. Ceo internet se podigao, "otkazaćemo svi pretplatu" a ono Netflix nikada više korisnika.
i nikad bolja ponuda filmova i serija