Dok ukida blokere reklama, YouTube dobija eksperimentalne AI funkcije

Tehnološki gigant Google objavio je da testira nove eksperimentalne AI funkcije za YouTube, koji je ovih dana navukao gnev javnosti jer ukida blokere reklama

Dok ukida blokere reklama, YouTube dobija eksperimentalne AI funkcije

Kompanija Google testira dve nove funkcije zasnovane na veštačkoj inteligenciji za svoju onlajn platformu YouTube. Tako YouTube dobija eksperimentalne AI funkcije, koje bi možda trebalo da mu poprave popularnost, s obzirom na to da u poslednje vreme ovo nije omiljena platforma zbog svoje odluke da agresivno stane na put blokerima reklama.

Tako će odabrani broj YouTube korisnika imati pristup novim dodacima koje Google trenutno testira. Jedna od njih baviće se komentarima na video snimcima, gde će tehnologija veštačke inteligencija da ih organizuje u teme. To će posebno važiti na onim snimcima gde postoje jako veliki nizovi komentara. Kompanija kaže da će rezime komentara olakšati ulazak u diskusije i povećati inspiraciju za novi sadržaj.

Teme koje će AI kreairati biće zasnovane na objavljenim komentarima, ali ne onim koji su objavljeni radi recenzija ili onim koji sadrže „zabranjene“ reči. Test ove opcije trenutno je aktivan na pametnim telefonima, i oni koji budu učestvovali u testiranju, osim kartica Top i Newest na komentarima, videće i opciju „Topics“ za video snimke na engleskom.

Druga opcija je AI alat za razgovore, koja bi trebalo da pruži odgovore na pitanja o video snimku koji gledate. Ona bi trebalo da odgovara o pozadinskim informacijama, nudi predloge za sličan sadržaj i još mnogo toga, bez prekida reprodukcija, piše na blogu.

Akademski video snimci bi u okviru ove funkcije trebalo da dobiju i AI generisane kvizove sa odgovorima, za koje Google tvrdi da podstiču „dublje razumevanje“.

Neki korisnici već imaju pristup ovim opcijama jer učestvuju u testiranju, a oni koji imaju YouTube Premium naloge koje platforma promoviše dok ukida blokere reklama, takođe će moći da im pristupe, jer pretplata uključuje eksperimentalne funkcije.

Teme na komentarima pretplatnicima su dostupne već danas, dok će im konverzacijska opcija biti dostupna u narednim nedeljama. Dakle, za one obične članove, koji ne plaćaju pretplatu, nema ni jedne od pogodnosti, a na njihovim plejerima reprodukuje se sve veći broj reklama koje ne mogu da blokiraju.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (5)
  1. YT koristi kukije da vodi statistiku o pustanju reklama. Nema veze koji browser/adblocker koristite, kad se nakupi statistika, blokiraju.
    Dakle, tada, samo obrisete kukije sa YT, i mozete nesmetano da nastavite da gledate...
    Danas sam provalio. Dakle, ako slusate u inkognito/private modu gde se brisu kukiji...

  2. A što idu reklame na nemonetizovanim snimcima, to mi posebno ide na živce i odvraća publiku, dok na monetizovanom sadržaju su manje šanse da ih vidim, jer ovamo zadržavaju kompletne prihode i očigledno da im tako mnogo više odgovara.

  3. ПФКСРБ

    Најлакше решење за рекламе! :)
    https://www.youtube.com/watch?v=Bhy66w5nVK0

  4. darepsy

    Најлакше решење за рекламе! :)
    https://www.youtube.com/watch?v=Bhy66w5nVK0

    Najlakše rešenje jeste uzeti YT premium. Individualni 750 dinara mesečno, uz family paket izađe 20 eur godišnje.

  5. ПФКСРБ

    Najlakše rešenje jeste uzeti YT premium. Individualni 750 dinara mesečno, uz family paket izađe 20 eur godišnje.

    Плати њима 7 евра, плати Нетфликс, плати ВПН, плати ово, плати оно, аман више...

Pridruži se diskusiji
Komentari su zatvoreni.
Možda vam se svidi