Sony odlaže polovinu Live Service igara za period nakon marta 2026. godine

Kako bi omogućio gejmerima da „duže uživaju“, Sony odlaže polovinu od 12 planiranih Live Service igara, tj. njihovo lansiranje tek za period posle marta 2026.

Sony odlaže polovinu Live Service igara za period nakon marta 2026. godine

Tokom konferencije o finansijskim rezultatima saznali smo da kompanija Sony odlaže polovinu, odnosno šest Live Service igara koje je trebalo da lansira do kraja marta 2026. godine. Tako će polovina od 12 planiranih igara izaći tek nakon ovog perioda, koji ujedno obeležava i kraj fiskalne godine ove kompanije.

Ove informacije potvrdio je čelnik kompanije Hiroki Totoki kada je govorio o finansijskim rezultatima drugog godišnjeg kvartala 2023, odnosno perioda jul-septembar, s obzirom na to da fiskalna godina ove kompanije počinje prvog aprila.

Kompanija Sony Interactive Entertainment (SIE) ranije je najavila da planira 12 Live Service Games naslova do kraja fiskalne godine u martu 2026, u odnosu na samo tri igre koje je lansirala poslednje fiskalne godine.

Ipak, sada predstavnici kompanije kažu da se „trude koliko god je to moguće“, kako bi osigurali da gejmeri dugo uživaju u planiranim igrama koje će voleti. Sigurno je da će šest naslova bit objavljeno do pomenutog datuma, a što se tiče preostalih šest, iz kompanije kažu da „na tome još rade“, piše Wccftech.

Srednjoročno i dugoročno želimo da promovišemo ovu vrstu usluge (Live Servise Games – LSG)…Nije da se držimo određenih naslova, ali kvalitet igre bi trebalo da bude najvažnija stvar“, rekao je Totoki.

Tokom godina, igre „prve strane“, odnosno PlayStation igre postale su sinonim za kvalitetna bioskopska iskustva za jednog igrača. Međutim, u poslednjih nekoliko godina, došlo je do zaokreta ka igrama sa uživo uslugama, što je trenutno i najaktuelniji trend u industriji. Takve igre dizajnirane su sa svrhom da zadrže ljude da igraju što je duže moguće tako što omogućavaju konstantan tok novog sadržaja nakon lansiranja. One se na taj način razlikuju od tradicionalnih naslova za jednog igrača koji se mogu završiti za određeni broj sati, a naravno pružaju i opciju zajedničkog igranja sa drugim ljudima takozvano multiplayer iskustvo, koje kompaniji treba da obezbedi više prihoda na duže staze.

Šta je u stvari pošlo po zlu pa Sony odlaže polovinu LSG naslova?

Šef PS Studios Hermen Hulst na konferenciji nije krio pritisak koji kompanija dobija za omogućavanje multiplayer iskustava. U skladu sa tim najavio je da unutar kompanije imaju „dosta takvih igara“ u razvoju ili konceptualizaciji, tako da, interno postavljaju mogućnosti za to.

Da bi krenuo ovom putanjom Sony je uložio dosta sredstava, uglavnom kupivši Bungie za 3,6 milijardi dolara, specijalno zbog Live Service igara. Uz to kompanija je dovela i Haven Studios i Firewalk Studios u svoju PlayStation porodicu, koji takođe rade na LSG igrama koje su od tada najavljene: takmičarskoj pucačini Fairgame$, kao i PvP pucačini za više igrača Concord.

Ipak, Sony je naišao na niz prepreka, uglavnom u finansijskom pogledu programera koji razvijaju igre, ili premašivanja planiranih budžeta, zbog čega je došlo zbog otkazivanja pojedinih naslova. Sada vidimo da stiže još jedna prepreka, odnosno odlaganje naslova koje kompanija pravda željom za što boljim kvalitetom. Na konferenciji smo takođe saznali da je prodaja PS5 dostigla 46,9 miliona komada, dok je igra Spider-Man 2 prodata u čak pet miliona primeraka zaključno sa 30. oktobrom.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi