Softverski entitet kompanije Volkswagen, Cariad, ostvario je vrlo važno partnerstvo sa kompanijom Vivo, poznatim kineskim proizvođačem pametnih telefona, piše cnevpost.com.
Zajedno, oni će pokušati da budu pioniri besprekorne povezanosti između vozila i mobilnih uređaja, odražavajući promenjene prioritete na tržištu električnih vozila, gde digitalna praktičnost sada ima podjednaku važnost kao i tradicionalne konjske snage.
Volkswagen i Vivo osnovali M2 Lab centar za inovacije
Ova revolucionarna saradnja je donela Mobile & Mobility Fusion Joint Innovative Lab (M2 Lab), centar inovacija koji je uspostavljen da premosti jaz između upotrebe pametnih telefona i pametnih automobila.
Misija M2 Lab-a je da predvodi razvoj naprednih softverskih i hardverskih rešenja prilagođenih pametnim povezanim vozilima i uslugama pametne mobilnosti.
Jedan od prvih plodova ove saradnje je uvođenje ‘Gamebase’, funkcije koja omogućava korisnicima da igraju igre sa svojih pametnih telefona direktno na infotainment ekranu njihovih automobila.
Dodatno, aplikacija ‘Touch&Go’ pruža praktičnost praćenja i daljinskog upravljanja različitim funkcijama vozila putem vašeg telefona.
Spajanje mobilnosti i mobilne tehnologije predstavlja prirodan razvoj u našem sve više povezanom svetu. Prethodni problemi Volkswagena sa softverom doveli su ih do saradnje sa ekspertima u izradi fluidnih i odzivnih korisničkih interfejsa, oblast u kojoj je Vivo u samom vrhu.
Ovaj trend integracije između pametnih uređaja i električnih vozila dobija značajnu podršku. Potražnja potrošača za jedinstvenim tehnološkim ekosistemom eksponencijalno raste, pri čemu neki proizvođači automobila čak ulaze u proizvodnju pametnih telefona.
Na primer, Nio, etablirani proizvođač električnih automobila, nedavno je predstavio Nio Phone, i pohvalio se besprekornom integracijom sa svojom linijom električnih vozila.
Slično njima, Polestar je obradovao zaljubljenike u tehnologiju i entuzijaste za električna vozila obećanjem da će napraviti svoj pametni telefon, što ukazuje na širi trend u industriji.
Partnerstvo Volkswagena sa kompanijom Vivo dolazi u prelomnom trenutku u automobilskom svetu. Proizvođači automobila više ne prodaju samo vozila; sve više postaju integralni akteri u oblikovanju digitalnog iskustva svojih kupaca.
Ovu tranziciju ilustruje nedavna odluka Volkswagena da odloži dugoočekivani električni Porsche Macan zbog problema sa softverom. Drugim rečima, bez vrhunskog softvera, vrhunski auto ne može to biti.
Borba Cariada sa softverom bila je izvor frustracije za mnoge vlasnike Volkswagen vozila, a pokušaji kompanije da poboljša situaciju su bili nedovoljni, kako pokazuju opadajući prodajni rezultati.
Pitanje ostaje: Može li Vivo biti spasilac koji Volkswagen očajnički treba, kako bi promenili tok stvari i ponuditi svojim kupcima iskustvo vožnje koje je besprekorno povezano? Vreme će pokazati.
Nema komentara 😞
Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!
Pridruži se diskusiji