Meta planira da bude Android u AR/VR industriji kao konkurencija Apple Vision Pro naočarima

Dok se Apple sprema da lansira svoje AR/VR naočare u februaru, Meta planira da predstavlja Android konkurenciju u ovoj industriji sa svojim uređajem

Meta planira da bude Android u AR/VR industriji kao konkurencija Apple Vision Pro naočarima

Iako je Meta već neko vreme prisutna na polju AR/VR tehnologije, odnosno proširene i virtuelne realnosti sa svojom Quest serijom uređaja, kompanija se nada da će joj popularnost vratiti Apple Vision Pro naočare. Tačnije, Meta planira da bude Android konkurent predstojećem Apple uređaju, te da će upravo on „oživeti“ napore kompanije u popularizovanju ovih uređaja.

Kompanija Marka Zakerberga tako veruje da će Vision Pro naočare praktično validirati njen postojeći posao i tako privući više potrošača, posebno zato što je uređaj kupertinske kompanije znatno skuplji od Meta Quest linije. Iako postoje određena nagađanja kako će Apple AR/VR naočare biti percipirane u industriji u pogledu upotrebe, upravo zbog njihove visoke cene od 3.500 dolara, kompanija je u prednaružbinama navodno već prodala više komada nego što je javnost očekivala.

Uprkos tome, ovo tržište i dalje nije postiglo ravnotežu kada je u pitanju opravdanost tako visoke cene u odnosu na korisnost samog uređaja. Ipak, postoje glasine o tome da Apple navodno radi i jeftinijoj opciji AR/VR naočara kako bi se ponuda ovakvih proizvoda pojednostavila.

U međuvremenu, Meta gaji nade da će skupoceni Apple proizvod poboljšati njihove napore u ovoj oblasti, tvrdi Wall Street Journal. To bi definitivno moglo i da otvori nove mogućnosti za korisnike kako konkurencija raste, a obe kompanije će korisnicima ponuditi svoj set funkcija. To će poboljšati iskustvo i ponuditi više raznovrsnosti u ovom polju.

Do sada, Meta je uglavnom bila usamljena u ovoj tehnologiji sa malo ili čak nimalo konkurencije, a sada bi ona želela da postane Android predvodnik ovih uređaja. Potencijalnim izlaskom jeftinije varijante Apple naočara, trka između ove dve kompanije će se definitivno intenzivirati, što korisnicima svakako donosi prednost.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi