Samsung, Google i Qualcomm prave zaokret sa VR projektom, nakon opšteg razočarenja u Apple Vision Pro

Samsung, Google i Qualcomm menjaju VR strategiju usmeravajući se ka pametnim naočarima inspirisanim uspehom Meta Ray-Ban naočara, nakon razočaravajuće loše prodaja Apple Vision Pro uređaja

Samsung, Google i Qualcomm prave zaokret sa VR projektom, nakon opšteg razočarenja u Apple Vision Pro

Nedavno smo saznali da su Samsung, Google i Qualcomm udružili snage kako bi razvili VR uređaj. Početni izveštaji iz industrije sugerisali su da će ovaj uređaj biti direktna konkurencija Apple Vision Pro uređaju, sa malim brojem proizvedenih jedinica. Međutim, čini se da ceo projekat sada ide u pravcu koji podseća na uspešnije Meta Ray-Ban pametne naočare.

Uspeh Ray-Ban pametnih naočara, uprkos nedostatku vizuelnog displeja, bio je pomalo neočekivan, zbog čega je Meta restrukturirala Reality Labs, svoju XR (Extended Reality) diviziju. Sada postoji nova poddivizija koja se fokusira na nosive uređaje slične Ray-Ban naočarima. Prema rečima izvršnog direktora Qualcomma, to je ista pozicija koju Qualcomm zauzima u saradnji sa Google-om i Samsung-om.

Razlog zašto naočare postaju popularnije u odnosu na tradicionalne VR headset-ove jeste njihova veća društvena prihvaćenost i praktičnost. Ljudi radije nose naočare nego glomazne uređaje na licu dok su u javnosti. Sve prihvaćenijem stavu u glomaznim VR uređajima u velikoj meri doprinosi slaba prodaja Apple Vision Pro naočara. Kada se uzme u obzir i veliki uspeh pametnih naočara, jasno je zašto je projekat napravio nagli zaokret.

Prijavi se na nedeljni Benchmark newsletter
Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Ono o čemu govori Amon, izvršni direktor Qualcomma, može se porediti sa onim što je Xreal uradio sa Beam Pro uređajem – sada kupujete naočare koje nadopunjuju vaš telefon, a ne obrnuto. Ovo se čini kao logično rešenje s obzirom na to da i Samsung i Google proizvode telefone.

Pametne naočare stiču sve veću popularnost. Meta, na primer, već godinama radi na AI-pokretanim AR naočarima i konačno je spremna da ih predstavi. Nikada nije bilo bolje vreme za ulazak u VR industriju i definitivno vlada veliko uzbuđenje što će se ovaj deo IT industrije i nadalje razvijati, piše Phone Arena.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (1)
  1. Apple kad pokušava biti inovativan bez Jobsa, ispadne smiješan i taj proizvod doživi propast.
    Lista je duga:

    Apple Newton
    Apple Pippin
    Apple Macintosh Portable
    Apple Lisa
    MobileMe
    Apple Maps
    Apple Music Connect
    iTunes Ping
    Apple AirPower
    Apple HomePod
    Apple HomePod Mini
    Apple III
    Macintosh TV
    Apple QuickTake
    Apple eWorld
    Apple USB Mouse
    Apple Power Mac G4 Cube
    Apple Hi-Fi
    Apple Xserve
    Apple Time Capsule
    Apple eMate 300
    Apple PowerCD
    Apple Cyberdog
    Apple Workgroup Server
    Apple Airport
    Apple Airport Extreme
    Apple Magsafe Duo
    Apple 'Trashcan' Mac Pro
    Apple Vision Pro....

    Ima tu u i tamo promašaja i iz Jobsove ere, ali najviše je ih je iz vremena bez Jobsa. Danas su im najprodavanniji oni proizvodi koje je Jobs "izumio" i pustio na tržište, a danas ih samo nadograđuju. Nikad Apple neće biti inovativan kao što je bio. Kvalitetan i prestižan brend jesu, ali inovativan nisu.

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi