Bivši Twitter, aplikacija X testira pretplatu na tri nivoa jer izgleda traži rešenja za finansijske probleme

Usred borbe sa tekućim finansijskim problemima, izgleda da društvena mreža Twitter, odnosno X testira pretplatu na tri nivoa: Basic, Standard i Plus

Bivši Twitter, aplikacija X testira pretplatu na tri nivoa jer izgleda traži rešenja za finansijske probleme

Iako su detalji trenutno oskudni, glasine ukazuju da društvena mreža ranije poznata kao Twitter, a sada X testira pretplatu na tri nivoa koja bi trebalo da utiče na broj reklama koje će vam izlaziti dok je koristite. Aktuelna Premium pretplata koja košta osam dolara mesečno (nekadašnji Twitter Blue) trebalo bi da bude podeljena na: Basic, Standard i Plus nivo.

Oni koji se odluče za osnovnu Basic kategoriju, navodno će nastaviti da gledaju redovnu količinu reklama koje im izlaze na ovoj društvenoj mreži. Oni sa Standard paketom videće upola manje oglasa, što je ekvivalentno trenutnoj pogodnosti za one sa trenutnim Premium nalozima, dok oni sa Plus pretplatom uopšte neće biti bombardovani reklamama, piše Bloomberg.

Visina potencijalne pretplate i dalje je nepoznata, ali je vlasnik ove mreže, milijarder Ilon Mask nedavno najavio mogućnost obavezne pretplate za sve korisnike, što ide u prilog najnovijim glasinama. Međutim, tada ni Mask govoreći o pretplati, nije precizirao eventualne cene, već je o njoj govorio kao „maloj mesečnoj uplati“.

Iako to otvara nadu o korektnoj sumi novca za korišćenje neke onlajn platforme, treba istaći da „mala mesečna uplata“ iz ugla milijardera i „običnih“ ljudi može da ima prilično različito značenje.

Osim povoljnosti u vezi sa reklamama na X mreži i novim sistemom pretplate koje kompanija, niti Mask lično nisu potvrdili, ostale pogodnosti uvođenja pretplate i dalje nisu poznate. Takođe, i dalje nije jasno da li bi nova tri nivoa pretplata u stvari bila obavezna pretplata za sve korisnike, ili samo za one koji žele da plaćaju kako bi dobili određene pogodnosti zauzvrat.

Iako je izvršna direktorka mreže Linda Jakarino izjavila da se oglašivači, iako sa smanjenim budžetima, polako vraćaju na platformu, mediji izveštavaju da X prihod od reklama opada. Reuters je objavio da prihod od oglašavanja ove mreže u SAD opada svakog meseca od kada ju je Mask prošle godine kupio.

S obzirom na to, razlozi za pretplatu definitvno mogu biti finansijski problemi ili jednostavno želja za većim prihodom, a onda i profitom. X nije jedina društvena mreža koja razmatra uvođenje pretplate. Kompanija Meta navodno planira da napravi sličan potez u EU za korišćenje društvenih mreža Facebook i Instagram i to po ne tako niskim cenama.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi