Gospodin John Carmack, jedan od osnivača id Software-a i stvaralaca Doom i Quake serijala je na E3-u pričao o Doom-u 3, sigurno najočekivanijem naslovu ove godine. Nakon odgovora na više tehničkih pitanja, izjavio je da današnje grafičke karte mogu da predstave bukvalno sve što umetnik (programer) zamisli, ali da na žalost fizička i simulaciona tehnologija ne drže korak sa grafičkim tržištem. U slučaju Doom-a 3, ovo je rezultovalo vrlo malom interakcijom sa objektima. Gospodin John Carmack oseća da će realistična grafika i igra u globalu biti negativno ocenjena upravo zbog nedostatka fizičkih modela. Drugim rečima, da bi interakcija bila moguća, moraju se svakoj stvari dodeliti unutrašnji atributi, uključujući strukturu interijera i teksture; i sve to u slučaju da neko odluči da je slomi. U ostalim “doomačinama”, grafičko okruženje nije bilo toliko kompleksno, pa je modeliranje bilo mnogo jednostavnije, u Doom-u to nije slučaj, pa je izostavljeno sve što “ometa” glavni tok igre. Recimo multiplayer. U Doom-u 3 bi bile potrebne nedelje da se programira nivo za multiplayer, a nakon jednog igranja – nivo bi se morao reprogramirati…
Izvor : The Inquierer