Tokom prvog dela 2018. godine, globalno preuzimanje aplikacija i potrošnja novca na njih dostigli su nove visine, prema izveštaju kompanije App Annie.Iako je ranije oborilo rekorde tokom poslednjeg dela prošle godine, tržište aplikacija ne pokazuje znake usporavanja. Preuzimanja Android i iOS aplikacija su povećana za 10% i iznose 27,5 milijardi u poređenju sa istim tromesečjem 2017. godine. Takođe je porasla i potrošnja, odnosno in-app kupovina, za 22 procenta. Ovo je rezultovalo prihodima od 18,4 milijardi dolara.Brojke koje pokazuju stopu preuzimanja aplikacija su posebno impresivne, pošto je App Annie u svom istraživanju uključila samo novo instaliranje aplikacija a ne i one aplikacije koje su ponovo instalirane. Ovo znači da su Android i iOS korisnici instalirali 27,5 milijardi novih aplikacija tokom prva tri meseca ove godine, što je impresivan podatak.Slično se može reći i kada se analizira ostvareni prihod od 18,4 milijarde dolara. App Annie računa samo zaradu koja se ostvaruje od aplikacija koje se plaćaju, kupovina u okviru aplikacija ili in-app pretplate na Google Play Store i iOS App Store prodavnicama. Ovo ne uključuje prihode ostvarene preko oglašavanja u aplikaciji, trgovinu sa trećim licima ili mobilnu trgovinu (m-commerce). Gejming je jedna od ključnih komponenti rasta u obe prodavnice aplikacija, a Battle Royale igre kao što su Fortnite i PUBG Mobile su bile posebno popularne. App Annie takođe ukazuje na povećanje kupovine preko mobilnih uređaja, kao još jednog sektora velikog rasta, pošto trgovci i dalje usmeravaju kupce na svoje aplikacije.Što se tiče pojedinačnih rezultata, Google Play Store vodi kada su ukupna preuzimanja aplikacija u pitanju, sa preko 19,2 milijarde. App Store se dobro drži i smanjio je razliku u odnosu na Play Store za 10 procenata, sa 8,2 milijarde preuzimanja. Međutim, iOS korisnici nastavljaju da troše više u aplikacijama u odnosu na Android korisnike, mada je i ovo smanjeno za 10 procenata, zahvaljujući rastu od 25% na trošenje u okviru Google Play Store-a.Na kraju, iOS App Store je zabeležio najveći rast u preuzimanjima u SAD, Rusiji i Turskoj, dok je Google Play Store zabeležio značajan rast na tržištima u razvoju poput Indije, Indonezije i Brazila.Izvor: Digital Trends
Ostani u toku
Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.
Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.
- Uređaji
- 3 min
Apple ubeđuje iPhone korisnike - nisu vam potrebne futrole i maske, ali stvarno
Apple je još jednom odlučio da demonstrira koliko su njegovi iPhone telefoni pouzdani i izdržljivi prilikom upotrebe.
- Uređaji
- 2 min
Apple upozorio korisnike kako ne treba da pune svoj iPhone
Na svojoj stranici podrške „Important Safety information for iPhone”, Apple je nedavno objavio saopštenje gde je naglasio kako ne treba da se puni iPhone
- Nauka i tehnologija
- 3 min
Inženjer je dizajnirao „GPU od nule“ za samo dve nedelje
Inženjer sa mreže Twitter koji je ranije dizajnirao CPU, sada je napravio i GPU dizajn od nule za dve nedelje i kaže da je proces bio teži nego što je očekivao
- Nauka i tehnologija
- 4 min
Bežično punjenje električnih vozila više nije pusti san, evo i kako
Mreža za punjenje EV je uveliko prisutna u svetu, ali postoje kompanije koje eksperimentišu na nečemu što će biti sledeća velika stvar – bežično punjenje EV
- Softver i servisi
- 2 min
Obratite pažnju, lažno Chrome ažuriranje za Android instalira trojanca koji pristupa vašim „e-banking“ aplikacijama
Nikako ne nasedajte na lažni zahtev za Chrome ažuriranje na Android uređajima jer bi mogli ostati bez novca na vašem računu
Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.
Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.